Hittade en intressant sida idag: http://www.cia.hack23.com/. Där kan man se diverse information om folket som sitter i riksdagen. Det finns de som är 100% frånvarande trotts de varit där nästan alla gånger. Jaaaaaa Ja inte faen skulle jag sitta där om jag har duktiga andremänn på flotten. <b>Tyvärr Tyvärr efter moget tänkand Mona du är inte vår nya statsminister.</b> <b>Så det är viktigt hur politikerna ser ut? </b> Vi måste faktiskt ta ställning idag ! Ja, Mona är nog det bästa som hänt alliansen sen de vann valet. <b>Vi måste faktiskt ta ställning idag ! Otroligt, Mona Toblerone SalinCIA
Man kan tex se att Mona Sahlin har varit frånvarande 97%. Vad gör hon istället?
/ThomasSv:CIA
/Roland
CIA eller ICA, skillnaden är inte så storSv: CIA
Lite omoget att köra med (toblerone skämtet).
Men ! Självklart att inte Reinfeldt skall sitta där och häcka.
Och inte Mona heller. Tyvärr Tyvärr efter moget tänkand Mona du är inte vår nya statsminister.
Du har inte den naturliga pondus som behövs.Du sminkar dig som som en hora i Hamburg.
Skit i sminket och visa dig som Golda Meir. Så ser statschefer ut. Jag gillar dig Mona Men !
För helvete sluta att kleta på dig en massa skit som Vi ändå inte bryr oss om.Sv:CIA
Det håller jag med om. Det var Socialdemokraternas största misstag att välja henne. Och Moderaternas största framgång.
<b>Du sminkar dig som som en hora i Hamburg.</b>
Så det är viktigt hur politikerna ser ut?
/ThomasSv: CIA
Jaa när man som jag sitter och retar mig på hennes ögonskugga och bruna puder i fejset.
Så har utseendet tagit över och lyssnar mindre.
Se Silvio Berlusconi vilken djä... pajas och sminkad skit.
Fae.... Mona tvål och vatten i ditt söta ansikte så är den grejen avklarad.
Du skall inte vara söt du skall vara en blivande Statsminister. Se Göran Johansson Göteborg.
Såg Margot igår på TV hon är perfekt. Inte smink där som stör.Sv:CIA
Välj en ny första man på flotten. Sorry Mona du måste fejsa detta allternativ..
Det är val om ¨ 18 månader.
Helst vill jag ha Margot men det är nog inte möjligt.
Då blir det Borgs opposit (ha ha kommer inte på namnet ekonom.)
Tycker att Borg och Co sköter sig bra. Is i magen. Gurlis Kinafonder har tagit sig + 20 %.
Rösta i EU valet ! . Det är bara skitstövlar som inte röstar !Sv: CIA
...men Jag klagar inte! :PSv: CIA
Välj en ny första man på flotten. Sorry Mona du måste fejsa detta allternativ..</b>
Håller med. Sker det inte snart så är det försent inför det kommande valet. Det finns ändå en chans (risk?) att vänsterblocket vinner med Mona i spetsen och det vill väl ingen, oavsett vilken sida man står på?
/ThomasSv:CIA
toblerone är inte ett omoget skämt, 11% av de tillfrågade i en nyligen genomförd undersökning svarade att det första de tänker på när man hör Mona Sahlin är just toblerone.
http://www.dn.se/nyheter/politik/mona-sahlin-varst-om-folk-rycker-pa-axlarna-at-mig-1.853753Sv: CIA
Av en gubbe krävs minst porrklubbsbesök kompletterat med utnyttjande av minderåriga för att uppnå samma nivå som Mona Salin lyckades fixa med inköp av en Chokladbit.
Imponerande
/Roland