Hem / Forum översikt / inlägg
Snälla Snälla Snälla Postades av 2009-08-03 20:58:56 - Sven Åke Persson, i forum Skrivklåda, Tråden har 4 Kommentarer och lästs av 1019 personer Af Ugglas.Just line"Det skiter jag i" stör mig till maxFör vulgär och malplacerad !Annars är texten jättebra.Snälla Uggla omforma denna "line" Svara Sv: Snälla Snälla Snälla Postades av 2009-08-08 20:56:27 - Alexander Hjalmar >Af Ugglas. Hon är här idag (Växjö) och sjunger... Svara Sv:Snälla Snälla Snälla Postades av 2009-08-11 13:05:34 - Mats Borrstäde Hellre ett bra orginal än en kopia i gummistövlar! Svara Sv: Snälla Snälla Snälla Postades av 2009-08-11 16:14:44 - Magnus Karlsson föredrar nog ingen glugg och reäla rattar! Svara Sv: Snälla Snälla Snälla Postades av 2009-12-02 22:39:28 - Gustav Fridolf Jag har också stört mig på detta ett tag.riktigt jobbigt för jag gillar låten annars. Svara
Af Ugglas.Just line"Det skiter jag i" stör mig till maxFör vulgär och malplacerad !Annars är texten jättebra.Snälla Uggla omforma denna "line"
>Af Ugglas. Hon är här idag (Växjö) och sjunger...
Hellre ett bra orginal än en kopia i gummistövlar!
föredrar nog ingen glugg och reäla rattar!
Jag har också stört mig på detta ett tag.riktigt jobbigt för jag gillar låten annars.