Hej Du skriver inte vad du har för mejlklient, men med Outlook går du in i Arkiv-->Importera och exportera-->exportera till en fil, där väljer du personlig mappfil (.pst) Sedan markerar du vilka du vill exportera och väljer var du vill spara dom. gör samma sedan när du vill importera. Tack! Jag kör med hotmail. Finns det import export där också? Jag testar genast. Jag besviken på hotmail,för att finns inte diskussionforum eller bara jag som inte hittar? Förr hade jag outlook, men sägs att mobilt går inte köras mail genom den.Jag undrar att firefox epost serv inte bättre än hotmail? Om det stämmer att hotmail har stöd för pop3 kan du hämta ner till klient. Men mailen du har i Hotmail, ligger ju inte på din dator. Den ligger ju på deras server. Hej För att läsa mailen, går du inte på http://www.hotmail.com? Om så är fallet ligger alla mail på hotmails servrar och du behöver inte bry dig det minsta, såtillvida att du inte litar på hotmail (Microsoft) förstås Gör som någon skrev här ovan, plocka hem till någon mailklient med pop3. Men räkna inte med att få tillbaka dem till hotmail sedan om du ångrar dig. Jag tog hem,eller öppnat den sidan, men jag inte riktig vet vad ska göras att jag kan använda de uppgifterna. Kan du hjälpa lite? Du behöver en mailklient, t.ex. outlook eller evolution.e-post
Jag ska jobba annanstans ett tag. Jag vill ha en säkerhets kopia av båda ,skickat samt inkorgen sen tömma datorn. Hur gör kan man det? Jag tänkte använda flash minne. Tack för hjälpen.Sv: e-post
Sv:e-post
Sv: e-post
http://datorn.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=d9cffa5b-1a04-4d6e-bd23-1060cadb273bSv: e-post
Vad är anledningen egentligen?
a) Att du vill kunna läsa dina mail även offline.
b) För att kunna formatera datorn.
c) Backup för att du inte litar på Hotmails egna backuper.Sv:e-post
Jag har inte aning var mailen ligger.Jag har en massa data på ca:200 mail som jag vill ha lätt tillgänglig samtidig jag kan radera eller t.o.m formatera om den dator vad jag lämnar hemma. Sv: e-post
Sv: e-post
Sv:e-post
Eller kanske frågar fel person?Sv: e-post
I detta program skapar du ett e-postkonto där du på efterfrågad plats matar in dessa uppgifter.