Jag har letat men kan inte hitta detta på nätet. Jag söker kalendrar mm som man själv kan göra med utsrifter från datorn med spiral fäste mm. Jag vill alltså kunna göra det helt själv och inte beställa från typ onskefoto.se. Nån som vet var man kan få tag i sånt? http://kjell.haxx.se/kalender/ hehe en specialskrivare:) Jag förstog det, men jag kunde inte låta bli när du skrev Skulle vara intressant att räkna ut vad kostnaden blir per kalender. Spiralbindnings maskin 379Kr Detta var mer tänkt som en rolig grej, alltså inget jag skulle tjäna pengar på:) Har tänkt köpa en tryck som man kan trycka bilder, texter mm på tröjor också för skoj skull. Återkommer nog med mer frågor:)Kalendrar för utskrift?
Sv: Kalendrar för utskrift?
Där hittar du kalender i exelformat som du skriver ut.
Vad har du för skrivare som skriver ut med spiral fäste?:-)Sv:Kalendrar för utskrift?
Nä, men det ska finnas så man sätter dit spiralen efter utskrift.Sv: Kalendrar för utskrift?
<b>utsrifter från datorn med spiral fäste </b>Sv:Kalendrar för utskrift?
* Papper, 12 st kvalitetspapper
* Färg, till 12 stora foto + text
* Spiral
* Spiralbindningsmaskin
Som jämförelse är det ofta billigare att beställa foto än att skriva ut dem själv, men det kanske det inte är i detta fallet, för fotobolagen brukar ta rätt mycket för kalendrar.Sv: Kalendrar för utskrift?
Spiraler 25st / packe 29Kr 1,16 Kr / st
Papper ???Kr
Färg/ skrivare ???Kr
Skriver man ut 25 kalendrar till släkt och vänner så kostar maskinen 15,16Kr/ kalender plus 1,25 för spiralen, sedan kommer färgen mm. Så lite billigare blir det ju än att beställa från önskefoto.
Vet ej vad proffsen tar, men har man grejerna hemma så kostar det ju knappt något att göra egna i dessa ekonomiska dagar, uppskattningsvis 20-25Kr / kalender om man gör dom själv.
Priserna i exemplet ovan kommer från Clas OhlsonSv:Kalendrar för utskrift?
Tackar för era svar