Jag jobbar med en ny site som har auktioner på främst teknik produkter. Det som är annorlunda mot andra auktions siter är att man alltid kan köpa produkten hos oss. Varje bud sänker dessutom priset med minst 3 kronor och eftersom vi alltid försöker starta auktionerna med ett pris som är lägre än det som man kan hitta på Pricerunner, (Vi tjänar pengar på buden) så blir det svårt att hitta en billigare deal. Då vi nu söker feedback för vidareutveckling som tex. funktioner eller produkter som ni saknar på siten så undrar jag då bara hur man kan få feedback på en site? <b>Smyg Reklam eller Smygreklam</b> ;-) Siten är inte komplett än, öresauktionen är inte igång. En sak som försämrar förutsättningarna är att just inte ha klart allting, så det borde ni göra ganska fort. Vi lanserar öresauktionen snart. Men i övrigt hur uppfattar du siten? Siten är ju uppe redan så när man klickar på öresauktion så kommer den att vara igång. Marknadsföring och dylikt kommer igång i januari. Hoppas alla har haft en bra jul och nyår.Vore tacksam för feedback för vidare utveckling
Titta gärna på Bidfriends.se och har ni förslag på nya produkter, kommentera så skall jag se om vi kan lägga till det.Sv:Vore tacksam för feedback för vidare utveckling
Sv:Vore tacksam för feedback för vidare utveckling
Ahhhhhhh har man sett en sådan site har man sett them all.Sv: Vore tacksam för feedback för vidare utveckling
Sv:Vore tacksam för feedback för vidare utveckling
Tack för feedbacken // HenrikSv:Vore tacksam för feedback för vidare utveckling
// HenrikSv: Vore tacksam för feedback för vidare utveckling
Vi har förändrat siten med en ny topp så det ska bli mer användarvänligt och självförklarligt hur det går till samt att vi bytt namn på knappen som tidigare hette " lägg bud" till "sänk pris" så man inte ska blanda ihop köp funktionen med auktionen.