Jag får ofta mina ideer och projekt på kvällen/natten. Jag får också oftast mina ideer på kvällen eller om jag vaknar upp på natten, även på morgonen ibland. Vad jag hört från andra så verkar det rätt vanligt. Nu är det rätt sent, iallafall för mej som stiger upp halv sex och åker till jobbet. MEN Ser tyvärr en del fel i denna ide. LED-belysning = Framtiden. Faktist LED kan vara en bra ide, alstrar inte värme och drar väldigt lite och tål en hel del. Får för mig att pilla på nätterna, tex städa om jag får för mig det.. kan hända ibland xD! <b>Är du nattmänniska ?</b>Är du en nattmänniska?
Kanske har något med att hjärnan går ner lite och det är lättare att få en bra flöde.
Problemet är att komma ihåg vad man har tänkt.
Så är du en nattmänniska??Sv: Är du en nattmänniska?
Sv: Är du en nattmänniska?
Jag ville ju testa teorin om man tänkte snillrika ideer, som nattmänniska.
OCH
Mycket riktigt, Jag har kläckt en energisparande Ide'.
Hur går man vidare för utveckling av Ide'n, finns här någon utvecklare, som kan hjälpa igång denna energilösning.
Ide.
Lampa som släcks när man blinkar, för då behövs inget ljus..
Tyvärr kan man bara ha den i rum för singelboende, men en stor del av Stockholm är ju Singlar.
Någon form av avkännare som "ser" när ögonlocken sluts, för utbrytning av ström till lampor, och sedan ett snabbt tändande igen ,när locken börjar öppna sig...
Ps, Vi dela 50/50 på profiten...Sv:Är du en nattmänniska?
Lampan sliter ut desto mer.
Lågenergi lampor tar en stund innan de lyser full styrkaSv: Är du en nattmänniska?
Och i detta fallet, EJ Ledbelysning utan Ledbelysning.
LEDbelysning, (Light Emitting Diode, LED) är en diod som utstrålar inkoherent monokromatiskt ljus vid en elektriskt framåtriktad spänning
LEDbelysning används typ i korridorer och varför inte då, lågenergilampor typ
En lågenergilampa är ett minilysrör med E14 eller E27 skruvsockel (Edisonsockel) eller bajonettsockel och med driftdonen inbyggda i sockeln istället för i armaturen såsom är fallet med vanliga lysrör.
För att man skall följa leden till målet..
Dessutom var inlägget tillspetsat som ett skämt
Ett skämt är en slagkraftig formulering eller syftning avsedd att vara rolig och locka till skratt. Ofta är sanningshalten i ett skämt tvivelaktig.
Sv:Är du en nattmänniska?
Jag vet att det var liksom ett skämt så jag skämtade vidare genom att skriva tillbaka på allvarÄr du en nattmänniska? Jag är faen ta mig en nattmänniska änna!
Din idé vet ja faen om det är något för mig :P.
Men att tänka skadar inte haha :D.Sv: Är du en nattmänniska? Jag är faen ta mig en nattmänniska änna!
Jaaaaaaaaaaa Tog alltid nattpass när jag fick välja med helikopter och Ubjakt.
Vi älskade att ge ryssen en "purr ut" signal
Ni tror kanske inte på mig, men Vi hade bra koll på dom.
Dom var så stora så det gick inte att missa.
Ett av våra nöje var att slänga knallskott i huvudet på dom.
Utanför Göteborg/Skagen på (Hertas flak) där samlades dom ofta . Guld att kolla in dom.
Det var Västtyskar Engelsmän Ryssar i en enda röra. Vi bara log och kollade med full kontroll.
Wooops glömde Danskar ;-)