Köpte nyss en 16Gb sandisk usb-stick som jag tänkt fylla med mp3-låtar och vid tillfälle ev. trycka in Mitt har det. Låter dig installera applikationer på usbstickan, kryptera data osv. Några spel kommer med också men mest tar det bara upp plats och gör det förvirrande (2 nya enheter visas i "Den här datorn", en publik och en med U3 launchpad-filerna). Försökte använda U3 då själva idén verkar bra. Upptäckte dock snabbt att dubbla enheter och dessa ständiga frågor om att installera launchpad bara krånglar till det. U3 Launchpad
i min faders, på rea nyss inköpta LED-TV, så att han på ålderns höst.....
min fråga nu:
Är detta U3 Launchpad som mitt nyförskaffade usb-minne så enträget vill installera på min
Laptop nåt att ha?
Det funkar tydligen som ett OS på själva sticket och det finns tydligen nån removal-fil att
ladda hem om man vill ta bort den funktionaliteten från stick:et.
nån som har erfarenhet av detta?Sv: U3 Launchpad
Personligen föredrar jag en "ren" usb-sticka.
I början gillade jag att man kunde installera en webbläsare (opera) på den så man aldrig behövde använda IE, och dessutom alltid hade med sig sina bookmarks och sånt, men nackdelen var att man alltid gick med en 1-2 versioner gammal webbläsare så jag tröttnade till slut.Sv: U3 Launchpad