Jag fick 2 mejl från Tyskland ena vanlig privat och den andra från en firma många under sidor och bilder .Sist nämnda hamnade som vanlig, men den privata till skräpposten. Vad är det som avgör/gjorde det Jag har hotmail och aldrig ändrat nåt inställning. Var ska jag göra så att privata kommer med ? Kan inte hotmail så bra, och microsoft är itne direkt kända för att göra smarta produkter. Men normalt kan man lägga privata adresser i sin kontaktlista så hanteras de inte som spam. Tack Jag ska testa gmail. Ärligt talat jag har inte bekymmer med spam .Jag blev bara nyfiken varför hamnade en enkel 2 radig brev hamnade i spam,hade inte ens bild eller nåt link. Samtidig en företag mail fullt med bilder gick som vanlig?Eller kanske var nåt osynlig. Nu ser jag att varje post in inkorgen Har fått 2 bokstäver RE. Vad betyder det? Re: = Reply vilket på svenska brukar vara Sv: = Svar. Ja ,det trodde jag också ,men nu står under " skickat " alla mail vad jag fått ( inkorgen) oavsett om jag svarat eller bara läst den .Det står RE framför mailen som jag sende.Det ser ut som hela inkorgen skickades nånstans .Jag ville öppna en gmail konto måste man ha mobil, dem skickar via sms öppningkoden. vad gör man som inte har mobil? En stor del av mailen skulle jag gärna spara på en flahsminne . Går det? Kan man köra program direkt från en sånt minne?.skräppost
Sv: skräppost
Annars kan du skaffa gmail, den sorterar skräppost otroligt bra!Sv:skräppost
Sv: skräppost
Brev med väldigt lite text och särskilt de utan subject/ämne sorteras ofta som spam, i många e-postprogram.Sv:skräppost
Sv:skräppost