<b>Håkan Lans 1/8 </b> i SR1 sommarpratare och ubjakten 1982. Det måste råda ett allvarligt missförstånd. I en artikel som Aftonbladet publicerat den 30 juli 2010 står; ”För några veckor sedan blev jag uppringd av en hög militär, över 80 år i dag. ”Du Håkan sa han, ”jag har en inspelning från Hårsfjärden där man hör röster”. Woops fint besök här hos Pelle. Håkan Lans om du läser detta. ! Kan Ni tänka Er Obama och Reinfeldt i samma ömma situation. Som avslutning.Kvalificerat Bullshit
Jag vet att han satt i en rodbåt och lyssnade på ljud.
Han har då hört röster :-) innefrån en Ub *LOL*
För att då vara lite mer med tryck på seriös så vet alla som håller på med detta att !
ljud mellan vatten och ett rum i Ub diskrimineras med så djä.. många dB
att det är löjligt att påstå något sådant.
Testa att sätt en radio bredvid badkaret och doppa ner huvudet. Hur mycket hör du ?
Rösterna han hörde kom nog från hans rövhål och uppfinnarehjärna efter att ätit något gott.Sv: Kvalificerat Bullshit
Jag har aldrig hört inspelningen och ej medverkat till den vilket ej heller står i den aktuella tidningsartikeln. För att uttala sig vad den refererade inspelningen eventuellt kan innehålla måste man känna till en rad olika omständigheter varför man inte kan uttala mig om det är ”Kvalificerat Bullshit” eller något som möjligen kan bidra till att komma närmare en lösning. Att man under vissa omständigheter kan uppfatta röster inifrån vissa typer av ubåtar är dokumenterat men jag har ingen som helst uppfattning i detta fall.
Håkan LansSv:Kvalificerat Bullshit
Jaha denna skröna har jag hört förut.
Nu läste jag om det i AB och väntade ivrigt att det skulle
komma upp under Håkans sommarprat.
Men tji fick jag så Vi begraver detta skitprat där det hör hemma under
de andra konspirations-skrönorna.
Om man kunde ha hört något så hade det varit ryska från Kronstadt Kotlin
Sven som fö beundrar Håkan Lans för hans innovativa sinneSv: Kvalificerat Bullshit
Du var hos oss på 1:Hkpdiv och drog dina visioner om att flyg/trafikledning skulle kunna ske med GPS.
Vi var så djä... skeptiska som alltid. Fortfarande är jag skeptisk.
Den dagen då en Solstorm släcker våra satelliter famlar Vi i mörker.
Se GPS vs sjökort kompass.
Förstår mycket väl att du anser att det ena utesluter inte det andra.
OCH det var ryssarna som satte på oss 1980 >
Kolla bögarna som satte på oss. Platsar i årets Pridefestival.
Fö har jag inga synpunktrer. Lev och låt leva.Sv:Kvalificerat Bullshit
Göran Persson och Clinton i samma situation.
Ni ungdomar förstår inte hur sjukt östblocket var.
Det var för djä.... och det styrdes av sådana som Brezhnev
Vi skriver 1978 > 1989.
På fullt allvar var Vi svenskar med i Brezhnev :s planer
Bla. skulle dom gå från Bråviken(Norrköping) rätt över till Norge.
Se våra landsvägar.
Från Karlskrona skulle dom komma över till Skagerak
Småland våra landsvägs-landningsbanor utsattes för intensiv bevakning och penetrering
av sk fredliga åkare med stora ryska lastbilar.
Så funkar det i ett fredligt samhälle som inte anar vargen.
Nu är hela denna skit historia, Men ! Ni ungdomar borde läsa på. !Sv: Kvalificerat Bullshit
Håkan Lans är en av dom mest spännande fritänkare som kommit från Enskede.
Obs Jantelagen gäller :-) ;-) *LOL*