http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14596520.ab Rubriken är ju fel. <code>Ta bort köparna så är problemmet löst.</code> Nu har Du nog lite otur när Du tänker, Åke. mmm... som vanligt.Du/Ni förstår inte svenska. SÅP <code>En innovation är en ny idé </code> <b>lösning, affärsidé, tjänst</b>Den sista idioten är ännu inte född
Blir det inte maxstraff för detta, ja då är det fel på rättssystemet.
Kan ju inte finnas något som helst förmildrande i detta fall.
Enligt mig så bör man inte få villkorlig frigivning för ett sådant brott heller.
Gäller f.ö även andra grova brott också, men det är bara min åsikt.
Varför ska sådana kräk finnas ute i samhället för?
Mer att läsa om detta finns på
http://www.svenskamord.se/index.php?topic=10298.0Sv: Den sista idioten är ännu inte född
Han/dom är inte idioter.
Dom är djävligt innovativa när det gäller att skapa förmögenhet.
Så länge det finns köpare finns det säljare !!!
Ta bort köparna så är problemet löst.Sv:Den sista idioten är ännu inte född
Måste vara bättre att ta bort säljarna då de är betydligt färre.Sv:Den sista idioten är ännu inte född
Är man "innovativ när det gäller att skapa förmögenhet" och man fraktar in ett sådant jävla överflöd på sån skit som skall pumpas ut till ungdomar (och förstås en massa andra galningar) så är man en tvättäkta idiot.
Oavsett vad man "tänker bort" eller "tänker till".Sv: Den sista idioten är ännu inte född
Ordet "Innovativ" innehåller inga moraliska begrepp.
Citat:
<b>En innovation är en ny idé, till exempel en produkt, lösning, affärsidé, tjänst,
kemisk formel, matematisk metodik eller teknologi som visar sig lovande eller ...</b>
Att denna Innovation sedan är åt helvete är en annan sak.Sv:Den sista idioten är ännu inte född
Så detta var alltså ingen innovation, då ju detta med att smuggla med båtar har förekommit länge.
Det är bara omfattningen som förvånar.Sv: Den sista idioten är ännu inte född
Är en innovation. Idiotisk omoraliskt tycker jag också.
Men !!! ligger det en halv mille i så tål det att tänka på för vissa.