Och Och vem fae... bryr sig vilkrt verktyg du användt !? "Vem bryr sig vilken hyvel han använd !?" Bra chatten fungerar tillfredsställande. Rörande menyn, kom med ett förslag på förbättringsåtgärder - jag är öppen för förslag. OK pelle :-o Rörande meny och fladder - är det forumen du försöker nå via framsidan kanske? Om du står i forumet och tittar på menyn - då är den inte fladdrig va? Jag har också lagt till i forumet på framsidan så du kan med dropdown välja alla forum och inte behöver gå via menyn. Kommer i senare version - vill bygga saker så de fungerar bra innan jag släpper ut det. OK by the way Nya direktiv ! <b>Kommer i senare version - vill bygga saker så de fungerar bra innan jag släpper ut det.</b> Ang. By The Way Karlberg <b>Varför släppte du forumet redan då? </b>Sv:Pelle !!!
Kvallificerat bullshit när Ni diskuterar olika verktyg.
Snickaren gjorde ett fint bord.
Vem bryr sig vilken hyvel han använd !?
Skärpning ! Gör något bra !Sv: Pelle !!!
Tja, gissningsvis så bryr sig de som de facto diskuterar val av hyvlar. Kanske andra snickare?
"Kvallificerat bullshit när Ni diskuterar olika verktyg."
Liksom en stor del av det som kommit från ditt håll. Kom med konstruktiv kritik istället för svepande raljeranden så kanske du får bättre gehör för dina tankar och idéer.Sv:Pelle !!!
Sv: Pelle !!!
Jag var halvfull och kräktes.
Det skall vara som det alltid har varit. ;-)
I love you Pelle. Varje dag jag startar datorn
så ligger du först på nyfikenheten.
Men va faee musen "fladdrar" som en mygga över skärmen
Tycker fortfarande att det är en taskig Layout i stort.
Men ok kör ditt "Raise"
Din vän Sven
PS
Jag kallar ofta mina söner för
"Din dumma djävul" (4)
Sån är jag
DSSv:Pelle !!!
Är detta korrekt uppfattat?Sv: Pelle !!!
/PelleSv:Pelle !!!
Min yngste son Johan kommer att ha en uppvisning på Gärdet (fallskärm)
Kom o kolla 18/8 (lördag) Stockholm
http://maps.google.se/?ll=59.341944,18.106456&spn=0.006477,0.01929&t=h&z=16Sv: Pelle !!!
tjena farsan, vi fick inte landa på Gärdet pga cirkus där med djur som går omkring och betar.
Risk för skenande elefanter etc.
Så det är Karlberg slott som gäller
DSSv:Pelle !!!
Varför släppte du forumet redan då?Sv: Pelle !!!
Kolla
http://www.facebook.com/n/?sven.persson.7%2Fposts%2F293075340799527&mid=69b3e36G6824a2b6G1570e9aG3a&bcode=tyOesjKJ_1.1345405193.AaQp2RFEF_yUd8AB&n_m=svenpon%40telia.comSv:Pelle !!!
Jaaaaaaaaa en djä bra fråga. Osmart som fae....
Vi gillar dig Pelle men för fae.... som det är nu så blir folk trötta.
Ligg lågt Pelle och fixa till siten. Lite parodi blir det. !
Testar
<code>
If Pelle = ??? Then "lyssna på Sven"
</code>
Sven din vän