Är det någon som utvinner kryptovaluta? Hur svårt är det att sätta upp ett nätverk och bygga utrustning i allmänhet? Jag har förstått att du också måste skapa en plånbok för belöningarna, eller hur? Jag tror inte att gruvdrift är lönsam nu om du inte började göra det 2014-2018. Ja, jag håller med om att man ibland verkligen kan betrakta shaking som en passiv intjäning, men ta hänsyn till att det på många börser finns en gräns för hur mycket USDT man kan shaka ner. Du kan också placera pengar i likviditetspooler , det ger större vinster, men riskerna är större! Det är bra att förstå innan du börjar.Du kan också överväga att handla med trading bots, jag har själv nyligen börjat använda dem och är mycket nöjd med dem. Om du aldrig har hört talas om dem kan du läsa mer om dem här. Hittills är jag nöjd med resultatet, men vi får se vad resultatet blir på längre avstånd.Utvinning av kryptovaluta
Är det svårt att sköta gården och hur mycket tid tar det?Sv: Utvinning av kryptovaluta
Priserna på grafikkort är helt enkelt på en kosmisk nivå just nu.
Jag gillar steaking, man sätter bara in mynt och de ger en vinst, det är coolt.
Glöm inte att du får mynt, inte USDT, så du kan lätt tjäna på att växelkursen stiger.Sv:Utvinning av kryptovaluta