Hej, detta är ett öppet forum där ni kan skriva vad ni vill och hur mycket ni vill. Ni måste dock vara införstådda i pellesofts policyregler!. Ett ganska valigt förfarande på denna typen av "offtopic-avdelningar" är att inläggen raderas automatiskt när tråden har varit inaktiv i ett visst antal dagar. Det kanske kan vara något om det är tänkt att användas för "skitsnack" som det inte finns något värde i att bevara. Bara en tanke... Håller med, det skulle kunna rensas automatiskt. 10 dagar efter senaste inlägget så tas tråden bort Bra med detta slaskforum så kanske de andra forumen kan fyllas med det de skall fyllas med. Och kanske begränsa en tråds max antal inlägg? Kan vara lite onödigt med en tråd på 200 inlägg om vilken sko-storlek man har... Eftersom att inga programmerings frågor ska ställas här så gör det väl inget?Nytt forum för er med skrivklåda
Jag vill inte vara polis så ni får själva se till att hålla en ordentlig nivå på diskussionerna. Om inte detta följs tas medlemmen bort och förlorar alla sina intjänade poäng. Ni rapporterar detta till mig. Om tre anmärkningar kommer in från medlemmar så tas inlägget samt medlemmen bort från pellesoft.
Ni måste också vara medveten om att i ett öppet forum så kan man inte som många tror polisanmäla varandra, eller skicka in en stämningsansökan. Anledningen är att om man kan kommentera någons inlägg så räknas detta som en öppen diskussion, precis som ett telefonsamtal mellan två personer.
Anledningen till att det inte finns någon moderator är att just att om detta forum övervakas är det således inte heller ett fritt forum. Detta har alltså med lagar och förordningar att göra. Men jag tror inte detta blir något problem. Har ni meningsskiljaktigheter mellan varandra, så ta det via iMail istället för att hänga ut varandra.
<b>Nu till något roligare</b>
Ha det riktigt trevligt här och en liten uppmaning. Jag har fortfarande platsbrist på SQL-servern, men vi klarar oss nog ett tag till. Var snälla, roliga och glada.
Läs : http://www.pellesoft.nu/other/copyright.asp
Obs! Några varningar från pellesoft ges inte här.
Hälsningar
/Pelle JohanssonSv: <b>Nytt forum för er med skrivklåda</b>
/JohanSv: <b>Nytt forum för er med skrivklåda</b>
Sv: <b>Nytt forum för er med skrivklåda</b>
En bra ide med aoutmatrensning efter x antal dagar, är det nu platsbrist på servern borde detta forum vara det första att rensa iSv: <b>Nytt forum för er med skrivklåda</b>