FR: Jag fick ta bort ett inlägg rörande färger för det passar inte i forumet för information som jag skriver. Jag har bett om och om igen och säger det igen, har ni meningsskiljaktigheter så ta det vid sidan om. Ni förstör för MIG personligen och tycker faktiskt inte det är lustigt alls. Nämn en gång som jag pajat för er? ...Tycker Trash.....får på käften!... "Ska du säga som inte är bonusmedlem, än i alla fall." "Ska du säga som inte är bonusmedlem, än i alla fall. " Förlåt att jag inte fick det att framstå att det var bar ett exempel. *LOL* Sluta kriga nu, annars kommer Tant Ethár och tar er i örat. Hej Tant Ethar!Till SvenPon och FR
Sluta tjafsa i forumen och tro inte att SvenPon krigar med dig bara för att han fäller beska kommentarer! Ta en dialog med sven på tjatten eller via email istället!
Sven:
Det är alltid kul att lösa provokationer (högt underhållningsvärde, men låg stimulans för geniknölen) så fortsätt gärna med dom, men var snäll och håll dig till ämnet.
Tycker Trash som gärna sticker ut hakan och får på käften!Sv: Till SvenPon och FR
Det handlar faktiskt om att ta hänsyn och visa lite respekt till varandra här och bara för att chatt och forum finns som kanaler så måste man inte missbruka det, dra ett mail till varandra och kör ett eget race om ni skall "ordfajtas", men gör det inte här!
/PelleSv: Till SvenPon och FR
..och varför ska du få det.....?.....Common sense är väl legio på PelleSoft???
Är du inte klar med schackspelet?
//MWSv: Till SvenPon och FR
Är en av det typer av kommentarer man skall undvika. Man ska istället försöka formuleras sig kreativt.
Om du blir bonusmedlem kommer Pellesoft att kunna fortsätta utvecklas.
Det är därför jag tror Pelle påpekar att det inte ger något att kritesera mäniskors beteende öppet. Det enda det gör är att få personerna som angrips att känna sig uthängda.
/Andreas Hillqvist som skall bli hissmontörSv: Till SvenPon och FR
...och???????????????????????????????????????...
....vilket du ska skita fullkomligt i.....................
//MWSv: Till SvenPon och FR
Men du visar själv vad lätt det är att ta åt sig något en annan skriver.
Så man bör därför tänka igeonom det man skrivit innan man postar inlägg.Sv: Till SvenPon och FR
Det var ett endast ett test på känslighetsfaktorn - Tror att vi alla måste bli bättre på att inte ta åt oss eller gå upp i varv för skitsaker - All den stund vi inte ser varandras ansiktsreaktioner tappas väldigt mycket av känslan i kommunikationen.
//MWSåååååja Pojkar
...och DET är ingen rolig historia (fniss)Sv: Såååååja Pojkar
Kul presentation du har :-)
....och kul att PelleSoft har fått en "morsa" som kan ryta i litet ;-)...
....ska bli kul att testa dig litet längre fram osså!!
//"Pojken" MW
+39, trött och lite småfet