Hello Folks <br> Vaaaaaaaaa ? :-) Vad är det för fel på Persson Lite småsnabbt om varför Perssons styre stinker (du kan få mer sen om du önskar :): Göran Persons :s (gentiv s) ber om ursäkt för att Vi inte kunde "Bush vill övervaka webben" stod det i Svens rubrik. Måste vara ett effektivt sätt att genomlysa varje nätsurfares tankevärld. Allt man undrar över kollar man ju på webben. Genom att lista en persons sökord... Förutsatt att man har egen IP-adress och identiteten bakom är känd. Men nu var det visst socialdemokratisk politik det sulle handla om //Tor Erik <b> Ville bara berätta vad min analys på GP har gett: Det är ingen predikan Sven, en lista på observationer som vem som helst får kommentera... Kan väl även poängtera lite snabbt att Trash har så rätt i sin "predikan" att man nästan ler lite. Hej. Jag nöjer mig med att analysera de som sitter vid makten för att se om en förändring behövs, och min solklara slutsats är att en förändring behövs, även inför valen behövs en uppryckning av samtliga partier så att de lyckas lyfta fram de frågor som är viktiga för framtiden och inte bara för en kort period framåt...Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
Bush är en pajas , det är bara att håna honom med skratt.
"Amerika får dom presidenter dom förtjänar."
Dom måste ha varit väldigt dumma de senaste åren.
Det är kul att göra egna personliga enkla krypto.Gör det på Era hemsidor
så att att bara dom som har nyckeln kan läsa,skitkul kommer att hålla
deras administration sysselsatta.
Ett krypto har i princip bara giltighet 24 timmar sedan skall man anse att det
är löst. En intressant utveckling som jag börjat trolla med är att
lägga in meddelande i *.gif bilder utan att förstöra bilden .
Dvs lägg in en *.gif på Er hemsida som innehåller information som
bara gäller invigda. Dom får lägga mullti dollares på att övervaka.
Skratta åt dem det är bästa mot facister och nynasizter och busharna.
/SvenSv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
"Amerika får dom presidenter dom förkänar."
Dom måste ha varit väldigt dumma de senaste åren.
</br>
Haha du gamle Sven, isåfall är det inte bara amerikanerna som varit dumma de senaste åren, svenskarna är nog inte mycket bättre :)
/MichaelSv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
Hans EMU uttalande är helt korrekt. Men alla djä.. reportrar
och "besserwisser" politiker kan tydligen inte läsa och förstå det talade ordet.
Han sa solklart att "Vi får leva med ett Nej" , men att det förmodligen
inte kommer att hålla i längden, med i längden menas när Vi står
ensamma utanför, efter kanske 10 år. Göran uttryckte sig väldigt klart
och beskrev en vision/analys , som han har all heder av och skall betänkas.
Tycker
/Sven som är absolut motståndare dvs Nej inte NuSv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
* Kriminaliteten ökar (senaste veckan har två av mina nära blivit utsatta för överfall/rån, polisen säger att de saknar resurser... :P)
* Vården stinker
* Folk inom det kommunala är stressade som aldrig förr
* Skolorna blir på många orter sämre och sämre
* Integrationspolitiken är totalt misslyckad
* Köerna på dagis ökar (ska det verkligen vara väntetid för ett barn??)
* Äldrevården är skrämmande på många orter
* XX antal skandaler från ett visst parti lyser med sin närvaro
Vill du att jag ska fortsätta? Kan gå in djupare i detalj om du missar vissa delar :)
Annars, god jul på dig gamling!
vara där , just då , när våldet kom in i ditt liv.
Det är du som är bäst på att fixa till nått som inte är bra.
Göran och Jag stöttar Er
/SvenSv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
Sv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
"Det är du som är bäst på att fixa till nått som inte är bra."
</b>
Jag försökte genom att rösta, tyvärr försökte inte resten av svenska folket tillräckligt... :P
Och, om Göran hade stöttat mig så hade han avgått omedelbums :-)
1. Han är manipulativ. Det märks tydligast om man undersöker hur mycket (för S obetydliga) eftergifter han och S är beredda att ge till kommunister och trädkramare för att få behålla makten.
2. Han är äckligt självgod. Titta på hur han sätter tillit till personer som uppenbarligen inte är beredda att ta itt politiska engagemang på allvar, nu senast ministerlöner och deras arvoden, tidigare; nattklubbsbesök, höga krognotor samt hans egna snatterier.
3. Han är opålitlig. I april lovade han publikt svenska fiskerinäringen att ett ensidigt fiskestopp på torsk var "out of the question", men det ändrade sig då han är:
4. Maktkåt! Han släppte inga ministerposter till de partier som han behövde för att hamna i maktens centrum under förevändningen att "varför skulle vi som största parti dela med oss?", varken miljöpartiet eller vänstern borde ha släppt ifrån sig makten utan att ha begärt och fått ministerposter.
5. Vidare så är han stylad, friserad och ytterst duktig på att dupera folk genom att hålla sig till sina tal och döda diskussioner utanför det området han vill tala om.
6. Slutligen och värst av allt så använder han sin makt på ett ruggans fult sätt, han och sannolikt flera partier med honom höll den grundlagsändring som nyligen genomförts helt utanför debatten inför valet. Denna grundlagsändringen innebär i praktiken en större förändring för oss svenskar och vår rättsliga behov än vad EMU kommer att göra.
Vidare har S genomfört ett jättearbete för sveriges alla småföretagare och genom en utredning som höll på i två(?) år kommit fram till att inga ändringar i nuvarande regeverk är genomförbara. Syftet med utredningen var att underlätta för företagarna som har ett digert nätverk av regler att följa och skattetyngder som gör det näst intill omöjligt att driva ett företag i vinst utan att redan ha pengar för minst ett år framåt omöjligt. Vidare har S tagit bort de mest fundamentala skyddsnät för småföretagare vilket gör att en konkurs hos företaget resulterar i en personlig konkurs för individen.
Slutligen vill jag bara nämna att S skröt med att de skulle kunna få igång sjukvård, skola och omsorg redan inför valet för 12 år sedan. Absolut ingen förändring till det bättre har skett (förutom husläkarsystemet, som istället har brister i implementationen), utan enbart försämringar! Jag kollade nyligen i min kompis dotters geografibok, där fanns Sovjetunionen med som nation, i hennes religionsbok är Islamisternas och Muslimernas tro sammanfattad på fyra sidor och på hennes skola finns hela fyra stycken ABC 80 och fem 486'or (med internät) avsatta för dataundrvisningen. Sammantaget ger det socialdemokratiska styret som genomsyrar vårat samhälle absolut inget förtroende alls.
Dock så vill jag önska en god jul på alla er som orkat traggla igenom mina åsikter och observationer!Sv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
Sv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"
Kan glatt? hålla med om att äldrevård/sjukvård stinker, blir bara sämre och sämre, mindre personal som är stressade som få.
Sedan en annan viktig liten del är kriminaliteten i detta land, droger flödar in i landet, folk blir rånade, och polisen har inte resurser att ta hand om det. (Senast förra veckan blev min bror rånad av en drogad ung kille, som även misshandlat en ung tjej innan dess, polisanmälan kunde inte göras förrän tre dagar efteråt, då folket som "hade hand om det hela" inte var närvarande eller hade tid, när de väl hade tid så lät de mest roade på telefon... :)
Jaja, dags för lite julrester!
Trash:
Jag antar att dina observationer gäller ALLA riksdagspartier och dess ledare. (?)
Eller har du inte hunnit analysera dom?
;-)
God fortsättning på dig och alla andra PS:are...
//freddaSv: Bush vill övervaka webben. AB idag "Pajas"