Det har skapat en beta version som finns att ladda ner från Filarea som heter Pellesoft Offline Beta version 0.1. Hmm, låter som att du skulle kunna ha det som en plugin till "PelleProg"? Öhm, inte för att vara taskig eller så. Hjorten, tycker du inte att... Något som jag tycker låter bättre är att ha en chm-fil med alla exempel för varje artikel... Onkelborg:Pellesoft Offline
Vissa tycker att det ska bara med bilder på dom som har gjort det men jag tycker det är lite onödigt.
Deras namn står ju och det tycker jag är bra och sen bilder tar ju plats.
Sen kan det ju vara så att personen inte vill ha den bilden och då blir det lite problem.
Finns bara två Kurser i Beta versionen för jag vill först höra kommentarer.
Gärna Ros men har ni Ris så kom med det åxå :)Sv: Pellesoft Offline
Sv: Pellesoft Offline
Men jag förstod i princip bara att det fanns något att ladda ner
från Filarean som hette PelleSoft Offline 0.1
Inget mer.
EDIT:
Efter att ha kollat på det har jag några frågor,
har du frågat personerna bakom artiklarna om
du får ha dem i hjälpfilen? Har du frågat Pelle
om det är okej att ta dem?
/HjortenSv: Pellesoft Offline
"Finns bara två Kurser i Beta versionen för jag vill först höra kommentarer. Gärna Ros men har ni Ris så kom med det åxå"
...Säger det mesta?Sv: Pellesoft Offline
Alternativt ett program...Sv: Pellesoft Offline
Program är jag också inne på men få se för det finns personer som inte gillar eller tycker det är onödigt.
Att ha en för varje tycker jag inte är bra då det blir så många filer och på detta sätt blir det enklare att söka sig till informationen
Hjorten:
Det där du skrev om att fråga personerna bakom och Pelle så har jag bara ett svar.
Jag har pratat med Pelle och det verkar var ok med honom.
Att jag skulle skriva ett förfrågan till alla som har gjort en kurs tar en stund och helst vill man nästan att Pelle ska skica för då ligger det mera tyngd bakom.
Jag är lite självisk ibland för detta program tänkte jag först och främst ha för mig själv (har haft en äldre version men vill göra en ny från grunden)
Så om det blir problem med dom som har skrivit artiklarna och kurserna så blir det helt enkelt att jag fortsätter göra detta privat och inte lägger upp den på Pellesoft för det är ok att ha en för privatbruk så blir i alla fall jag glad :)