Igår såg jag att SvenPon har lyckats återkomma inte mindre än 10.000 gånger. Under två års tid har han frekvent gästat pellesoft, kommit med sura, glada, uppmuntrande och politiska inlägg - grattis! Mest vakar han över vb-forumet som sitt barn och hjälpt många med sina kloka svar. Ett stort grattis! Snittet på besök ligger med andra ord en bit över 10, har du PS som startsida? ;) En liten reflektion bara. Om man råkar stövla in här vi "rätt" tillfälle, Jag gör en spegel och reflekterar Christers åsikter. Grattis Sven. KAnske får skicka din Absulut tidigare. ;o) För mig har pellesoft blivit i princip den enda webbplats jag försöker ha daglig bevakning på. Orsaken till detta är förstås kvaliteten på svaren, proffsigheten och givetvis också stämningen. Självklart Andreas! ;-) Andreas, du är min favorit också! ;-) Får väl be om ursäkt för det. MEn man blir glups ju mer man lär sig. En annan går i stort sätt aldrig ut från pellesoft, kanske händer om jag startar om eller av misstag så jag lär väl missa en del på min inloggningsstatus:-) Benny: Jahaaa, ok:-) mycket ska man lära sig:)Grattis Sven, 10.000 besök
Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Förresten, Pelle!
Om man kollar på Svens community-sida står det såhär:
Blev medlem 2000-11-30 20:43:36
Senast inloggad: 2003-02-01 03:15:25 (0 dgr)
Antal besök: 10087 <b>(~0/dag )</b>Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
(som nr 1 000 000, t ex), även om det så råkar vara bland de första
gångerna (lr kanske t o m av "misstag"), så får man för denna bedrift
en Visual Studio .Net Professional licens i näven, men för lång å trogen
"tjänst" (på nåt sätt, i a f) erhåller man (läs. SvenPon) ca två rader
i Forumet. Va?
Därför vill jag på detta sätt *sträcker fram ett äpple* visa min Svenp...
...f´låt "impon" (ni får ursäkta min dåliga franska) å hoppas att även
jag själv får ihop ett rätt stort antal visitationer å detta pellesoft-iga place.
Starkt jobbat Sven!
/ChristerGbg Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Sven: Jag ser ingen anledning att skrika grattis (du har valt själv att nå 10000 besök), men däremot känner jag att du har gjort ett så bra jobb under tiden du har sprungit här så jag applåderar det!Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Jag har snart kommit upp i 5000 besök. Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Men eftersom jag inte alls besöker vb-forumet :-( så kan jag inte bedöma Svens insatser - det får andra göra. Jag bifaller självklart gratulationerna till insatserna ändå!
Men jag har andra favoriter ;-) - kanske är det läge att införa ett klotterplank där vi kan skicka in "dagens ros" eller liknande?
Även om det inte alls står i i samma klass som böcker, CD eller vodka... :-)Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Du skulle få en hel bukett med rosor om du löser mitt pdf-problem just nu...Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Fast jag tycker inte om det där med att du äter oss amatörer till frukost.Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Till slut kan man inte kontrollera sig. Man bara vräker i sig. ;o)Sv: Grattis Sven, 10.000 besök
Grattis Sven, trots dina (allt för ofta?) griniga svar.
en annan sak som jag ser i forumet är att Andreas inlägg hamnar längst ner om man tittar överst på sidan, (höst upp står ju alla inlägg som länkar i en tråd, o Andreas ligger längst ner fast jag la in ett efter honom)
Nån som hajjar o har sett samma?:-)
/BennySv: Grattis Sven, 10.000 besök
Det beror på vilket inlägg man svarar på, Andreas har svarat på Pelles första inlägg medans du har svarat på ett "längre ned".
/JohanSv: Grattis Sven, 10.000 besök
Tur jag har massa fritt utrymme:-)