...hur ska det gå?? Jag får abstinens redan, och då är det bara för att sidan laddas långsamt. Hur ska det gå att vara utan Pellesoft i flera dagar..? Om du har abstinens besvär så ställer jag dig frågan: Är du påverkad? :) Det skulle förhoppningsvis bara bli några timmar men kanske upp til några dagar... :) håll ut! Det är ingen som reflekterat över att pellesoft ALLTID är igång och fungerar. Ni tror säkert att det går av sig själv och är en självlagande och självutvecklande hemsida :-) Vi älskar pellesoft!!! lätt den bästa och mest seriösa svenska sidan inom programmering. ;) Jag håller med ovan fullständigt, snabbare (inte nu*s*) o enklare får man leta efter och jag har lärt mig massor:-) Pellesoft har blivit ett måste. Har nu varit borta i två dagar och det första jag gjorde när datorn väl startade - vad tror ni? Pellesoft. Vad har hänt? Har jag fått svar på mina frågor? Har andra fått svar på sina frågor? Kan jag använda deras lösningar i något jag gör? Kalla det gärna beroende... i så fall erkänner jag. Databasen måste då flyttas två gånger och det kostar några tusen kronor. En gång till nya servern och sen en gång till när jag byter maskin. När det därefter är bytt behöver jag i så fall även ha den nere ett tag för att göra några ändringar i databasen. För att inte tala om vilken fantastisk källa pellesoft är om man behöver hjälp! Jag tror att Pelle gör något sätt så man blir beroende av Pellesoft. Självklart CJ - vem vill bli gammal och inte har några glada minnen att berätta för barnbarnen?. Ingen Pellesoft på flera dagar...
Sv: Ingen Pellesoft på flera dagar...
Skämt å sido. Det kommer nog inte ta så lång tid att göra bytet. Men det är nästan så jag får lust att stänga av några dagar så jag också kan få vara ledig och göra ändringar och förbättringar i lugn och ro.
Jag är glad att jag fått er beroede, det betyder ju att ni uppskattar mitt jobb. Förr om åren kom det mycket tack-brev, nu kommer kanske 1 per månad. Men jag brukar säga som så - om ingen säger något är det bra..Sv: Ingen Pellesoft på flera dagar...
En sak jag inte förstår e varför pellesoft måste ligga nere? Går det inte o köra denna version och samtidigt den nya i lugn o ro enbart för Pelle själv och sen bara byta dator på nån minut?
Fattar att det inte går för då skulle det ju bli så men VARFÖR?
/BennySv: Ingen Pellesoft på flera dagar...
JAG ÄR PELLESOFTOMAN!
Detta är en proffsig sajt. Absolut layout- och funktionsmässigt. Men också innehållsmässigt.
Det blir svårt att vara utan pellesoft... men får väl lägga mina frågor på hög ...:-)
Tack, Pelle, för allt ditt jobbSv: Ingen Pellesoft på flera dagar...
Man är nog rätt så beroende, fingrarna skriver www.pe av bara farten, även om man ska någon annanstans.
Jag hopppas att Pelle förstår att vi uppskattar honom och allt jobb som han lägger ner och självklart så vet man ju att en sådan här site inte rullar av sig själv och att fel inträffar.
Jag har sagt det att det är tur att Pellesoft finns, annars hade jag gått under om jag inte haft något att göra på dagarna, man får ju en viss stimulans och uppskattning av att hjälpa andra.
/Anna-KarinSv: Ingen Pellesoft på flera dagar...
Så många duktiga personer som är så hjälpsamma!Sv: Ingen Pellesoft på flera dagar...
Fy på dig Pelle :)Sv: Ingen Pellesoft på flera dagar...