Eftersom man kan skriva "Skärpning" så kan jag komma med en sådan. Sven, det var bra att du tog upp detta. Jag föreslår att ni som tycker program eller tips Hm... Borde inte en länk som skickar ett iMail finnas tillgänglig först? Man kanske vill ha chans att rätta innan den försvinner... Jag tycker Programarkivet:504 ska bort! eftersom han har postat samma kod i tips och trix också: [504] Igen Alla poster har en ikon i form av ett brev. Det är så det är tänkt att man skall kunna kontakta skribenten för ändringar såväl som vid problem. Givetvis kan ägaren själv ta bort det som anses vara onödigt eller kanske en dublett. Vill bara meddela att jag har startat en storstädningFilArea diciplin
Tycker fö att dom som kommer med pekpinnar kan ta sig i "dalen"
Det skickas upp en massa undermåliga program. Det drabbar egentligen
bara dens rykte som skickat. Men det finns pärlor i samlingen.
BEXER Programarkivet:Kolla om man fått email. var en sådan
Regel nr 1. skicka inte bara exefiler (det kan finnas undantag)
ser att min exe Telia ADSL Login ligger i topp med 2577 nedladdningar.
den är bara en exe.
Gör så här : Testa att ta hem , när Ni lagt upp, helst på en neutral dator
oftast glömmer man att bifoga en väsentlig komponent.
Samla projektet i en Mapp lägg mappen direkt i C: Rot
Skapa en WinZip fil i denna mapp med Save Full Path Info förbockat.
"Ordning på kontor" är viktigt ,säger jag som alltid hemma kör med
amerikansk stuvning, dvs allting överst
Väldigt irreterande att få en massa lösa delfiler utspridda i Extract förloppet.
Lär Er WinZip det är ett förbaskat bra prog.
"Margaritas ante porcas"
/phuu nu fick jag ur mig detta
SvenSv: FilArea diciplin
är undermåliga - skriv in dessa då här i forumet så går jag in och raderar dessa i stället för att skapa massa irritation. Det skall vara kvalite, inte kvantitet.
Nu kan jag inte klaga på platsbrist längre - men jag (precis som Sven säger) har inget mål att bara exefiler eller msi filer skickas. Se till att bifoga kompletta körbara projekt som kan användas av andra för att lära sig.
Jag säger att andra system som finns på hemsidor är helt ok att lägga upp här - se bara till att det inte är sådant material som Inte får spridas. Har andra skrivit det - se då även till att deras disclaimer-text finns med så inga missuppfattningar förekommer.Sv: FilArea diciplin
Sv: FilArea diciplin
Programarkivet:504 finns en del tips i tips och trix om hur man stänger av datorn.
/bjSv: FilArea diciplin
meningen var inte att lägga sordin på unga entuiastiska programmeringssnille.
Men om man precis klarat av sin första nybörjarkurs i ett språk
så kan man ligga lågt med tips och programexempel.
Det finns bara en väg att få erfarenhet och bli duktig ,läs vad andra redan gjort,
läs vad andra redan gjort., läs vad andra redan gjort, och förbättra.!
mvh
SvenSv: FilArea diciplin
Sv: FilArea diciplin
bland mina bidrag i Filarean. Beträffande kvalitéen
på alstren överlåter jag till er att bedöma, men mitt
mål är i a f att alla filer ska finnas med (vilket givet-
vis skulle varit klart redan första gången :-R).
Ska se om jag inte lyckas dokumentera koden, oxå.
Allt detta gör jag givetvis enbart för Er skull. :-)
/ChristerGbg