Sluta programmera en liten stund och lyssna på lite rock istället! Vi slutmixade vår nya demo häromdagen och den finns nu att ladda ner från www.tremortones.com Tja, Hehe jag laddae också hem "Oh!" och jag som inte gillar rock annars gillade den här skarpt, synd att ljudet inte var det bästa, men men. Jag laddade hem Oh! först och den gillade jag inte så jag gav dom andra en chans. Håller med de andra om att Oh! är bra. Kanske inte jättebra men helt klart bra. Har bara laddat hem "Oh!" och tyckte att det var en bra låt, dock lite enkel.Rock!
:)
/peterbladhSv: Rock!
Har ännu bara hunnit lyssnat på "Oh!", men så långt var det ju skitbra!! Jag gillade det skarpt. Ska ladda och lyssna på resten också :-)Sv: Rock!
Sv: Rock!
Det visade sig att jag inte gillade dom heller. Lite för "mesigt" för min del.Sv: Rock!
One Night One Day och Jacks Song var dock inte alls bra enligt mitt tycke.Sv: Rock!
Kommer nog inte köpa denna skiva men kanske nästa då ni har utveklats lite mera.
Hoppas att det kommer att gå bra för er. Det är roligare att köpa musik som kommer från sverige.