På annonsen på framsidan: Utveckare (uttalas: utväckare) är sådana personer som går runt och knackar dörr utomhus för att väcka folk. Det är Telias nya variant av telefonväckning. Nix Du är på rätt spår, men du har så oändligt fel i alla fall. Ni har tyvärr fel allihop. >Utveckare är den person som ser till att det blir 53 veckor vart fjärde år. Det är hans Budda, det var faktiskt dig jag hade i åtanke när jag skrev min ypperliga förklaring :-)Stavning...
"På programfabriken får du mer än du kan drömma om. 10.000 utveckare som hjälper dig i mål - vi kan programmering.."
Vad är en utveckare?
=)Sv: Stavning...
Någon som veckar ut saker?
Men så var det ju det här med pressveck och då föll ju iden platt.....
/Anna-KarinSv: Stavning...
Sv: Stavning...
Fel Fel Fel
utveckare är sådans som håller reda på och bestämmer
vilken arbetsvecka den anställde skall anses råda. Helt enkelt delar ut veckor.
Ny metod som har tagits i bruk i Amerika och Nu hittat hit
/SvenSv: Stavning...
Utveckare är den person som ser till att det blir 53 veckor vart fjärde år. Det är hans uppgift att dela ut just denna. Alla som är födda den 29:e februari är i stor tacksamhetsskuld till honom för annars skulle dom aldrig fått födelsedag. Det har hänt att han går på semester, senast det hände har jag för mig var år 2000 där allting blev osynkroniserat.Sv: Stavning...
Utveckare är svenska för det engelska uttrycket out folder som i sin tur är slang för en mapp som kommit vilse i Windows och tror den är i Linux.
mapp = folder = veckareSv: Stavning...
>uppgift att dela ut just denna. Alla som är födda den 29:e februari är i stor
>tacksamhetsskuld till honom för annars skulle dom aldrig fått födelsedag. Det har
>hänt att han går på semester, senast det hände har jag för mig var år 2000 där allting
>blev osynkroniserat.
Oh... Var får man tag i en sån så man kan säga tack??
/Fredrik, född 29 feb.Sv: Stavning...