Tycker synd om Pelle som ängnar så stor del av sin tid för att driva denna sidan. Instämmer Lägger ner var nog att ta i, jag brinner för att fortsätta leverera er Sveriges bästa arbetsplats för programmerare. Men rörande arbetsbördan måste något göras: > ...och hur mycket har man i månadspeng e d vid 14- 18 år? Håller fullt och fast med Andreas. Jag har 200 i månaden... Jag Har inte råd att betala Bonusmedlem! Men skulle jätte gärna vilja!!! Fortfarande intresserad av att hjälpa till... :) Men du ställer lite för stora krav, jag får bara använda min dator 4 dagar i veckan... (Smått sur på min mamma och pappa som använder datorn 7 dagar i veckan) Dessutom har jag egna interssen också (i programmerings väg)Till er alla snåljåpar
Okej, jag kan ha lite medlidande för yngre besökare(folk under 20 ungefär) som nyss börjat lära sig VB. Men folk som har programmering som yrke. Borde få företaget eller själva bidraga till den plats.
Det är ju en investering i er framtiden. Finns ju risk att Pelle är tvungen att lägga ned annars och ängna sid tid till något mer lönsamt. Eller inte kan hålla sidan lika uppdaterad som den idag är.
Jag tycker det är en taskig attityd ni har. Vill bara säga det.
Er åsiktter är mer än uppskattade.Sv: Till er alla snåljåpar
...och hur mycket har man i månadspeng e d vid 14- 18 år?
DennisSv: En lösning..
Pellesoft kanske kan få ihop ett gäng utvecklare, säljare, projektledare, administratörer, författare, ad, html-kodare/designer, översättare och därmed avlastar min börda avsevärt. Eftersom detta även får ses som intern utbildning på ideell basis (kan ej garantera ersättning, bara ära) har det aldrig varit någon som tagit steget och visat framfötterna. Tidigare försök har gjorts men ingen har gjort klart det så det kunnats användas.
Är du 110% engagerad, mycket duktig, kan avsätta några timmar/dag och har den rätta "fingerkänslan" och kan ta uppdrag och verkligen genomföra dessa så kanske du är något för pellesoft. Hör i så fall av dig, jag skulle kunna sysselsätta 50 personer i ett års tid så plats och spännande utmaningar finns det - men jag kommer kräva engagemang, lyhördhet, mycket tid och inte minst att jag kan lita på dig.
Om ni vill vara med och utveckla pellesoft så är definitivt pellesoft inte i behov av bonusmedlemskap utan finner därmed alternativa inkomstkällor som då inte berör medlemmarna. Men så länge jag driver det själv så finns inte tiden för att både underhålla och utveckla i den takt jag önskar.Sv: Till er alla snåljåpar
Studiebidraget ligger idag på 950 kr, tror barnbidraget är lika mycket.Sv: Till er alla snåljåpar
Det är skönt
när visitkortet lyser grönt!
Fler än de få som florerar här på PS borde kunna sätta av en liten slant.
Tack för allt jobb du lägger ner Pelle!Sv: Till er alla snåljåpar
Sv: En lösning..
Men i alla fall 8 - 14 timmar / vecka skall nog inte vara några problem... :) Och ebtalat fattar jag inte ens att du nämnet att det inte går. Du får ju inget så varför skall då någon anna få? ;)