inte för att jag har tänkt att annonsera (tänker hålla på mina surt förvärvade pengar :P) Av den enkla anledningen att jag vill inte ha massa reklam på framsidan och inne på pellesoft. Om ett företag vill ha denna exklusiva spot så måste det dock ändå erbjudas och därför är priserna satta efter dessa kriterier. Sen är det även så att jag började med väldigt billiga priser när sajten var liten och ingen ville annonsera. Nu när sajten blivit störst i Sverige måste även priserna justeras efter det.dyr pellesoft reklam
men fick detta från webmastern på c# corner
---
We have about <b>170,000</b> unique visitors and over <b>2 million page views</b> for Dec 2002 month. Please find the attached C# Corner media kit. If you have any questions, let me know.
---
där kostar det allt mellan 10 och 30k per månad att annonsera.. (beroende på var annonsen sitter)
här på pellesoft kostart det för ett litet företag 18600 kr per månad
dock har pellesoft 'bara' 10000 medlemmar
finns det någon anledning varför pellesoft.nu ligger så pass högt gämfört med tex c# corner när det gäller annonspriser?
/undrar bara :)Sv: dyr pellesoft reklam
Priset är väldigt billigt i förhållande till exempelvis annonsering via computer sweden eller kanske köpa postens register för att skicka post till presumtiva kunder. Bara porto och kuvertkostnaden är högre än mina priser. Sen skall tryck och administration läggas på detta så de priser pellesoft har är verkligen förmånliga och man kommer inte heller få en så exakt träffbild som att gå ut med ett massutskick.
Hälsningar