Tankeakten av Johan Hjort, 2003-03-31. Hjorten, du kan skriva, > Hjorten, du kan skriva,Tankeakten
Han låg där brevid henne, hon hade somnat. Han tyckte om att höra hennes djupa andetag.
Det här måste nog vara det bästa, att ligga där och tänka när de låg bredvid en och sov.
Själva sexakten för honom var tråkig och ointressant, han gjorde det enbart för deras skull,
inte för sin egen. Han gillade lekandet med tänder och tungor innan, det var upphetsande nog.
Det var trevligt när det började lite försiktigt med kyssar, smek och kramar för att
sedan övergå till mer intensivare kyssar och kramar. Efter det kunde kläderna få falla.
Vad som hände sen brydde han sig egentligen inte om, men för deras skull var han villig
att bli både svettig och trött. Blev de nöjda var det bara en trevlig bonus, han gav även om
han inte fick något tillbaka. Det handlade helt enkelt om att vara en gentleman.
Efteråt brukade han bara ligga och tänka, precis som nu, hur det hade varit, vad som skulle
hända när de båda vaknade. Vilka ord som skulle växlas mellan dem, vem som skulle vakna först.
Enkla tankar, oftast.
Han visste inte säkert när nästa tillfälle skulle komma, han brydde sig väl egentligen inte heller,
det var bra en sak som var trevlig från gång till gång. Inget han behövde för att överleva.Sv: Tankeakten
men ifall du söker konstruktiv kritik,
så är det väl ändå bättre att posta dikter, noveller o dylikt
på forum som handskas med sådant..
inte på ett programmerings-forum?
bara en tanke...Sv: Tankeakten
> men ifall du söker konstruktiv kritik,
> så är det väl ändå bättre att posta dikter, noveller o dylikt
> på forum som handskas med sådant..
> inte på ett programmerings-forum?
> bara en tanke...
Jag har fått konstruktiv kritik här förut, vet att det finns några som
gillar att läsa det jag skriver. Och dikt- och novellsidor är oftast för