Du har inte mycket till liv utöver att sitta här och klaga och gnälla på alla andra länder och så.. >Tycker detta har lika med noll att göra på ett stor välbesökt utvecklarcommunity. >Du har inte mycket till liv utöver att sitta här och klaga och gnälla på alla andra länder och så.. >Faktiskt ganska innehållsrikt,det finns en hel del att ha synpunkter på. *gäsp* .. Mer behöver jag inte säga om SvenPon.. >Då kommer jag nog slå dig till slut när jag är färdig med mina studier. Gå två år i samma klass? .. Neee.. Jag pluggar in 1 år på 6 månader .. Så du kan ju glömma att jag behöver gå två år per klass.. Det verkar vara mera du som borde plugga svenska igen.. På tal om svenska Ska bara ta tillfället i akt och tacka sven och marcus för det lende jag nu har på mina läppar.Sv: Putin är goooooo
Tycker detta har lika med noll att göra på ett stor välbesökt utvecklarcommunity.
/MarcusSv: Putin är goooooo
Knäpp djä... kommentar , det heter ju skrivklåda, jag fick det nyss.
Du var bergis ordningsman i skolan :-) "Vivela" det fria ordet
Nej Nej Nej till EMU , får jag skriva det eller måste jag tillfråga dig först ????
>välbesökt utvecklarcommunity.
Och Och ??? vad har du utvecklat ?????Sv: Putin är goooooo
Faktiskt ganska innehållsrikt,det finns en hel del att ha synpunkter på.
ganska märkligt att du dömer ut mitt liv , tror inte att du har stora studieskulder..Sv: Putin är goooooo
Tycker att Sven ska klaga på sitt eget land, det behövs en hel del klagan för att något ska bli riktigt bra här ;)
/MichaelSv: Putin är goooooo
Studierskulder.. Mätare du på det sättet? .. Okej .. Då kommer jag nog slå dig till slut när jag är färdig med mina studier.
Ska vi mäta sen rikedom? livet i allmänhet ? .. Då vinner jag nog igen..
Sorry SvenPon.. du är bara en gammal gubbe som borde sättas in på något hem där du kan kakla med folk hela dagarna.
/MarcusSv: Putin är goooooo
Förmodligen är du så trög att du får gå två år i samma klass
Då blir det stora studieskulder. :-)Sv: Putin är goooooo
MarcusSv: Putin är goooooo
>kan kakla med folk
Skall jag sätta upp kakel av folk ?????Sv: Putin är goooooo
KinaMAT // R-mus
p.s Precis som bush och saddam borde ha gjort, borde även ni göra. ta en match på grusplanen och se vem som vinner så är saken biff sen D.s