jag tycker att "AKTUELL WEBBSTATISTIK " är ganska ointressant i alla lägen.. Cougarina : Där kommer du med dina tankar igen.. Bara för att folk håller på med porr så blir dom fan inte utnyttjade.. Låter mer som du är avis på att du inte får vara med och leka med dom.. >Och det är allmäna nyheter.. det har ju poppat upp alla slagsnyheter i nyheterna.. Jag har fått uppfattningen att nyheterna skall vara IT-relaterade, det är ju trots allt en programmerings-community... Vill man ha "vanliga" nyheter finns det ju gott om källor på internet som kan ge en aktuella nyheter i "realtid" vilket kan vara svårt på PS... Men som sagt, jag vill se IT-nyheter! Jag beklagar att nyheterna ligger"utanför" och skall under dagen säga till skribenten att hitta bättre inriktning på nyheterna. Pelle! Du har pellesoft-semester nu! Du kan ta tag i det när de renoverat klart (eller vad de skulle göra)! Dagens skörd av nyheter tyckte jag var oerhört skum, Kan berätta att så är inte fallet. Hur poster kan ha tagits bort är för mig obegripligt. Jag får undersöka detta. Dock kommenterade jag tidigare att jag skulle tala med skribenten om att hålla sig till mer datarelaterade artiklar.Nyheterna på framsidan
eftersom en sådan "lista" är 100% missvisande. och aldrig korrekt.Sv: Nyheterna på framsidan
Jag undrade mest vad sjutton Pellesoft har med startandet av en förening för sexuellt utnyttjande(arbetande) att göra?
Har svårt att tänka mig att det går under kategorin programmeringsnyheter.
/TrötterSv: Nyheterna på framsidan
Och det är allmäna nyheter.. det har ju poppat upp alla slagsnyheter i nyheterna..
MarcusSv: Nyheterna på framsidan
Jag är inte ett dugg avis, det där har du fått om bakfoten totalt.
Det jag är emot är barnporr och vissa andra typer av porr.
Jag förstår fortfarande inte vad startandet av en förening för att bli sexuellt utnyttjad har med programmering att göra.
Jag har svårt att tänka mig att "alla" som går på gatan gör det för att det är kul och ett sätt att försörja sig, snarare är det ett sätt att finansiera drogmissbruk och då inte bara sitt eget utan sin torsks missbruk. För att inte tala om alla gånger som de blir både misshandlade, våldtagna och rånade.
Så Marckus, sluta att försköna porren, för den är inte så skön som du vill göra den till.
Mycket skit som gonorre, syfilis och i värsta fall HIV följer i porrens bakvatten....
/TrötterSv: Nyheterna på framsidan
Snacka om att vara ikonsekvent .Marcus_E hoppade på mig för att jag gjorde
inlägg i Skrivklåda som inte hade med programutveckling att göra.
Vad faen... har startandet av en förening för sexuellt utnyttjande(arbetande)
med programutveckling att göra. Phuuuuuuuuuuuuuuuu...........
"Herre förlåt dem ty de vandrar i ett mörker"Sv: Nyheterna på framsidan
/FSv: Nyheterna på framsidan
Hälsningar
/PelleSv: Nyheterna på framsidan
=)Sv: Nyheterna på framsidan
länkar till asp-sidor... Jaha?
Varför inte nåt som verkligen _är_ en nyhet?Sv: Nyheterna på framsidan
/Pelle