Kollar på ett program där tjejer håller på att skära sig. Har förståss djup medkänsla med dessa olyckliga individer. >Är hon död? > ungdjävlar som är bortskämda över alla gränser. >Mitt ex har t.ex en massa ärr på sina handleder och det är absolut ingen vacker syn. Det är, för de flesta jag känner, inte en dragning till självmord, utan ett sätt att ventilera sin smärta. Ångesten försvinner, rinner iväg med blodet.Rakblad !
Låt dem dö så inte deras sjukliga gener förs vidare i befolkningen !
Typiskt djä... vällevnadsproblem, ungdjävlar som är bortskämda över alla gränser.
Skicka dom till Afrika några månader , så dom får leva med jämåriga där.Sv: Rakblad !
Att dö är inte farligt, det är farligare att leva. "Framåt" heter spelet
"See you in the surroundings of Sirius" 9 ljusår härifrån,min kära hustru bor där.Sv: Rakblad !
Nej men hon har flyttat från Tellus till en planet som jag inte kan namnet på.
Den ligger i Sirius solsystem 9 ljusår härifrån.Sv: Rakblad !
Jag känner ett antal person som har skurit sig, dessa personer har gjort det för
att kunna dränera sin ångest, ha kontroll, etc. Det har aldrig varit något med att
dessa personer har varit bortskämda.
Mitt ex har t.ex en massa ärr på sina handleder och det är absolut ingen vacker syn,
jag ryser varje gång jag ser dom, trots att jag har sett det ett antal gånger.Sv: Rakblad !
Och ?? det är ju ändå ett sådant beteende som gör att överlevnad för folk
i allmännhet skulle sättas i fara om det blev "så att säga inne".
Låt naturen ha sin gång, förbind dom inte vi nästa försök.Sv: Rakblad !