I frågan på framsidan finns fyra alternativ om hur mycket man tjänar i månaden. Du har glömt ett; 0-10. Självklart är det väldigt många studerande, arbetslösa osv som inte har inkomst över 10.000/år. Frågan avser de som har fast arbete för att få en grov bild på i vilket löneläge de flesta ligger inom. Nästa fråga kanske blir något i stil med - vad gör du dagtid, studerar, arbetslös, jobbar, egen firma eller något liknande. ok... tja, jag fyllde i den första eftersom jag dels pluggar (ger ~2500/månad) och dels jobbar då och då, och det brukar ge mellan 6000 och 12000 + ytterligare ersättning från Chalmers för förtroendeuppdrag. Jag kvalar ju inte in som "har fast jobb", men jag har ganska ofta en inkomst som ligger i det intervallet... betyder det att mitt svar inte var vettigt? ...och så saknas 50+ också för att det ska täcka in alla alternativ. Kanske inget stort problem dock... > ...och så saknas 50+ också för att det ska täcka in alla alternativ. KanskeFrågan på framsidan
Sv: Frågan på framsidan
fast jag har väl iofs en ganska ovanlig situation... =)Sv: Frågan på framsidan
> inget stort problem dock...
Tja, jag hade 50+ på mitt sommarjobb förra året. Men det är ju ett problem när det inte finns alternativ som passar alla, för då kan ju inte alla svara. En del kanske till och med vill svara ändå och väljer det alternativ som ligger närmast.