Cou................ Har ni satt upp lappar i området, i affärer eller liknande? och i vilket område var det katten hittades? Cougarina, skulle ha tagit emot dom med öppen famn om det inte vore för att jag bodde i lägenhet! Tomsve: jag har 3 katter, jag bor i lägenhet, inget fel med det.. Jag hoppas verkligen att det blir ett lyckligt slut.Katt med 3 ungar söker nytt hem, halvakut
För några veckor sedan så kom det en urgullig snäll trefärgad hona gåendes och hon valde att flytta in hos grannen. Ingen har gort anspråk på henne, så nu letar vi ett nytt hem åt henne och hennes tre ungar som föddes den 22/5.
Rutan som vi kallar henne är snäll, kelig och väluppfostrad och med humör.
Vi vet ingen ålder på henne eller hur hon har varit skött förut, ej heller om hon är van vid hundar, andra katter accepterar hon.
Så vet du någon som kanske saknar en trefärgad hona i Uppsala eller kan tänka dig att ta hand om katten så iMaila eller maila mig på cougarina@telia.com
Om det inte löser sig inom kort så tvingas "vi" att avliva Rutan + ungarna.
//Anna-KarinSv: Katt med 3 ungar söker nytt hem, halvakut
Gud vad jag känner för ditt problem,kan tyvärr inte ta emot
har redan två slipade personer i mitt hem.
Tycker att någon på denna site skall adoptera Pumans barn.Sv: Katt med 3 ungar söker nytt hem, halvakut
Sv: Katt med 3 ungar söker nytt hem, halvakut
Katten finns i salabackar, men ingen har letat eller frågat efter henne.
Sen vet vi ju inte från vilket område hon kom, antagligen har hon smitit ut när hon löpte och sen vet man ju inte hur långt hon har gått, hon kan ju ha vandrat i två månader eller mer.
/Anna-KarinSv: Katt med 3 ungar söker nytt hem, halvakut
Jag aktualiserar frågan igen, är det ingen som vet någon som kan tänka sig att ta katterna? Det lutar just nu åt att de kommer att avlivas kanske redan nästa vecka om inget händer snart, det vore synd om det skulle behöva ske då det är en jättefin katttjej och jättesöta ungar.
Jag ska försöka fota henne och ungarna och lägga upp bilder på dem.
// Anna-Karin.Sv: Katt med 3 ungar söker nytt hem, halvakut
Ett lyckligt, förhoppningsvis, slut på den tråkiga historien, om allt fungerar så flyttar Rutan och ungarna till Nynäshamn på lördag.
// Anna-KarinSv: Katt med 3 ungar söker nytt hem, halvakut
Jag ÄLSKAR katter och har en själv som fyller 16 år snart (men slåss som tusan fortfarande)