är det någon som kan hjälpa till med namnförslag till ett företag :-) vad företaget skall göra här allt som har med data att göra från hemsidor hemsidor till notes/domino *SUCK* *STOR SUCK* Namn
skall kanske starta ett och då behöver man ju ett namn :-) alla mina idéer är slut nu *s*
/TommySv: Namn
skall vara ett namn som inte har med data att göra, det skall funka på ett byggföretag oxå.
Många kravn har jag ju *s* lätt att säga, skriva och komma ihåg och ha bra "snygga" bokstäver ;-)Sv: Namn
Flashbacks....när jag startade mitt företag så skickade jag in 10-15 kreativa namnförslag och alla fick avslag ("Andromeda? Det låter nästan som Aftonbladet. Avslag!"), men när jag till slut blev sur och inte orkade tjafsa längre så skickade jag förslaget "Per Hultqvist Software HB"...LOL...vilket tråkigt namn...hade möjligen varit kul om inte mitt namn varit "Per Hultqvist". *Dubbelsuck*.
Men nu har jag haft det den 1996 och jag orkar inte bry mig mer :-) PRV suger, speciellt Rita Huss som var min handläggare. Hon fick många smeknamn under de månader vi tjafsade med henne, Rita Hess (Släkting med Rudolf?) och Rita Halsfluss var bara några...Glömmer aldrig henne, byråkratin och paragrafryttarna personifierad...Hoppas du har bättre flyt än jag...
Lycka till...
/Per