Nej Nej unga pojkar. Men det var väl själva fan, jag har seriöst tröttnat på dina trådar om EMU. Lista alla sakargument mot EMU som inte går att bemöta... mbt? Kan inte ens komma på någon kvalificerad gissning...Vi måste få rådrum !!!! Vi måste få rådrum !!!!
Vi måste tänka till , Nej Nej det är inte bråttom.
Ligg Lågt rösta NEJ.Sv: Vi måste få rådrum !!!! Vi måste få rådrum
Vi vet vad du står i frågan om det, men bara för det så behöver du inte spy
upp det över oss hela tiden.
Nu får det vara dags för dig att lägga ner det, varför tar du inte och skriver ett
brev till någon "betydelsefull" person i frågan.
PS, "rådrum" får mig att tänka på The Shining av Stephen King... Redrum, redrum. DS.Sv: Vi måste få rådrum !!!! Vi måste få rådrum
Jag hörde Göran tala igår och för första gången på mycket länge sa han något vettigt:
"Jag röstar ja för jobben och välfärden"
Det säger det mesta, ingen skräckpropaganda behövs. Inget säger att vår tillväxt fortsätter i ett utanförskap, inget säger att den gör det om vi går med heller men det är klart och tydligt att OM vi går med så underlättas situationen för många av de som betalar för välfärden (småföretagarna då S drivit iväg så många stora).
Klart är också att om vi INTE går med så är det inte status quo som gäller, den som påstår det har fel. Vi vet inte vad vare sig ett Ja eller ett Nej skulle innebära, hade vi vetat det hade valet varit simpelt, nu är det inte det. Jag föredrar det alternativ som med mera tydlighet skapar möjligheten till fler jobb medan du vill ha det alternativ som innebär större valutakontroll.Sv: Vi måste få rådrum !!!! Vi måste få rådrum
Sv: Vi måste få rådrum !!!! Vi måste få rådrum
Män Bara Tafsar
Mina Bästa Trudilutter
Måste Bara Torska
Målarfärg Brukar Torka
Måns Brukar Tobak