För er som kanske är nya på pellesoft och kommer in här och läser massa oseriösa inlägg så beror det på ett flertal varianter och detta visar sig ha bästa effekt. Genom att tillåta en kanal som denna så undviker man att normala trådar smutsas ner i fall man råkar komma på kollisionskurs eller vill säga sin mening rent ut. Jag var faktiskt artig och läste hela inlägget. Pelle,Information om 'skrivklådan'
Det som är viktigt här är att alltid tänka till både en och två gånger när ni skriver. Direkta påhopp, rasistiska inlägg och kränkande eller stötande material är strängeligen förbjudet. Jag ber er läsa policyn till vänster så ni vet vad som gäller.
Jag skriver inte för att något inträffat utan mer för att informera er alla om varför en "oseriös" sektion i forumet finns och att detta alltså är för allas skull. Som ni säkert märkt så tar jag sällan bort information och det ligger därför på ert ansvar att hjälpa varandra att hålla nere tonen. Det är upp till var och en att läsa dessa trådar och inte minst, även fast ni är anonyma kan folk ta illa upp.
HälsningarSv: Information om 'skrivklådan'
Kvalificerat dj.. bull
läser massa oseriösa inlägg så beror det på ett flertal varianter och detta visar sig ha bästa effekt.
Phuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. När kom du på det ???Sv: Information om 'skrivklådan'
Döp om den till SvenPon´s spylåda så kommer du sanningen närmast.
SvenPon,
mbt