Vet inte riktigt i vilket forum jag ska skriva det här :-p Om man vill komma dit först, ja.. Det brukar ju oftast finnas en viss nytta med att ha en förstasida. Hej, det finns flera sidor som utför "automatiska inloggningar" om man råkat ha gjort en timeout på sina sessioner och detta är något ni får tack vare just autoinloggningen. PS-startsida
Har kommit på att man kan ha
http://www.pellesoft.se/development/forum/summary2.asp?lstForums=31
som startsida, första gången när en ny session skapas kommer man till förstasidan, sen kommer man till "dina inlägg"-sidan! (Om man sparar lösenordet)
//ThomasSv: PS-startsida
Sv: PS-startsida
Jag hoppas att de flesta väljer att gå via startsidan för att inte missa detta för automatisk inloggning då sessionen dör tar jag inte bort. Då måste man istället logga in sig kanske när man skall spara en fråga eller något och det vill jag undvika i det längsta.
Som sagt, jag säger inte att du måste gå via startsidan men det finns ett syfte som jag och ni andra säkert inser. Skyll inte på mig i så fall om ni missar viktig information som kanske bara visas där och inte via nyhetsbrevet - för det förekommer ofta.
Jag använder till och med nyhetssektionen för att skriva information till er för det är inte alltid jag använder nyhetsbrevet till allt. Kan vara bra att veta.
Hälsningar