Har gjort en beta version av min countdown sida Man kan väl säga att den funkar sådär när det står såhär: 4 dagar, 101 timmar, 155 minuter, 42 sekunder kvar till Fredrik 'Budda' Molnars födelsedag LOL jo det där vet jag och det försöker jag fixa Haha! Kul idé! Förutom att den visar konstiga värden skulle jag önska en sortering så att den som fyller år närmast kommer överst osv. Sedan vore det bra att slippa ange vilket år man kommer att fylla år härnäst, man fyller ju oftast år en gång varje år. :-) 3487 dagar, 71737 timmar, 41 minuter, 53 sekunder kvar till Daniel 'Danne' Anderssons födelsedag purjo: >3487 dagar, 71737 timmar, 41 minuter, 53 sekunder kvar till Daniel 'Danne' Anderssons födelsedag mm Danne hade satt den på 2070 år :) 502 dagar, 10 timmar, 48 minuter och 13 sekunder till Anders 'Molle' Moldin Jo det såg jag och kom på felet Tja Sen så är evenemangen sär skrivna. Inget allvarligt, men det är fel. Sortera jo det har jag tänkt men HUR vete tusanFödelsedagar och nu evenemang
Skriv gärna in ditt födelsedag och skriv gärna en kommentar här
http://www.tspse.net/cj/countdownSv: Födelsedagar
6 dagar, 128 timmar, 55 minuter, 17 sekunder kvar till Anders 'Molle' Moldins födelsedag.
(Jag fyller år 25:e dec)
Eller:
103 dagar, 1252 timmar, 114 minuter, 56 sekunder kvar till David 'purjo' Wallins födelsedag...Sv: Födelsedagar
YES!! Jag som trodde jag skulle behöva vänta 8 månader.... =) =) =)Sv: Födelsedagar
Inte alls lätt för en som jobbat lite inom det området :)
Någon som har ett bra skript som tål loopar så är jag väldig tacksam.
Vet inte hur jag ska fixa det därSv: Födelsedagar
/ DavidSv: Födelsedagar
Det kan inte vara kul för honom...=/
/JohanSv: Födelsedagar
Du läser minna tankar bra, jo har tänkt på båda och ska fixa så fort jag har fått
ordning på scriptet.Sv: Födelsedagar
>Det kan inte vara kul för honom...=/
Fyller hundra då.....Sv: Födelsedagar
Nu ska det inte gå för nu kan man inte välja årtalSv: Födelsedagar
(2004-12-25)
Varför räkna till min födelsedag nästa år? Jag har ju en födelsedag i år också ;)Sv: Födelsedagar
Nu sak det fungerar som det ska
http://www.tspse.net/cj/countdownSv: Födelsedagar
Borde man inte kunna sortera den så man kan se vilka som snart fyller år...Sv: Födelsedagar
kolla på
www.skrivihop.seSv: Födelsedagar
Det jag har av användaren är Månad och Dag, inte år
Ska fixa alla misstavningar när allt är på G