ahh..fick härliga 20.500....4 tusen mer än vad jag trodde... Orättvist, jag fick "bara" 2 000 tillbaka och hela 13 spänn i ränta, inte mycket att hänga i julgranen. Själv fick man in 1400 spänn.. Som "tråkigt" nog kommer att försvinna på öl under malmöfestivalen! =) >Som "tråkigt" nog kommer att försvinna på öl under malmöfestivalen! =) själv så väntar man fortfarande på att pengarna ska rammla in på kontot... ska få runt 3200kr tror jag Väntar oxå fortfarande på pengarna. Någon som vet när pengarna beräknas dyka upp om man har företag? Med tanke på räntan som Coug berättade om så ser jag *ironi* gärna att pengarna ligger hos skattemyndigheterna så länge som möjligt... :-) "I augusti levereras de första slutskattebeskeden. Utdelningen sker i tre omgångar: den 11-25 augusti, den 8-18 september och den 8-18 december." Ahhh finns det här fler dykare? <b>>Ahhh finns det här fler dykare? Måste bara svara...Jooo de finns fler dykare..Glatt överraskad
Sicken liten chock man fick igår när man kollade saldot på sitt konto.
Hade mer pengar än vad jag trodde skulle finnas, närmare koll visade sig att det var skatteåterbäringen som ramlat in.
Kul att pengarna kom innan beskedet.Sv: Glatt överraskad
Det bränner i fickan...
//PutteSv: Glatt överraskad
Sv: Glatt överraskad
Väl använda pengar ;-) ca 8000:- här.Sv: Glatt överraskad
Blir otroligt glad om jag hamnar en bit över 10 000:-
Ska bara tokspara för att åka till Egypten eller Thailand nästa år.
Eventuellt blir det en dykkurs nu till hösten.Sv: Glatt överraskad
Själv har jag inte fått nåt, men med en årslön <40000 så hoppas man väl inte på speciell mycket... lär ju få restskatt till på köpet...Sv: Glatt överraskad
Thailand och Egyptien är drömmål för mig också.
Tänkte försöka komma iväg i vinter till Egyptien för 2v härlig dykningSv: Glatt överraskad
Thailand och Egyptien är drömmål för mig också.
Tänkte försöka komma iväg i vinter till Egyptien för 2v härlig dykning</b>
Har du dykcert Tyrone?
Jag har det tyvärr inte, men e så in i hel.... sugen på att ta det nu.
Vet faktiskt inte varför jag inte har tagit det tidigare.
Ska försöka hinna med det i höst iaf.
Jag snackade med en kille för ett tag sen som är nere i Egypten varje år.
Det finns chans till att dyka bland delfiner å annat häftigt som bara livet under vattnet kan erbjuda.
Hoppas du kommer iväg till Egypten.Sv: Glatt överraskad
Har själv DWD-cert (Deep Water Diver) från PADI International.
Senaste dyk gjort i Norge (högsjö-dyk eller fjällsjö-dyk) Lite knepigt med omvandling av kväve-koncentration, men man lär sig. Iofs skulle jag inte FLYGA hem så det var inga problem.
/Juha