Tjenare alla. Drivecopy från Powerquest lär göra precis det. $49.95 USD. Har du tillgång till LAN, kan du alltid ghosta den. Problemet är att jag inte har plats för två hdd i den bärbara utan jag måste ta ut den gamla och ersätta den med den nya. Finns kable för att ansluta an 2,5 tum hårdisk till vanlig IDE kabel. Då kan du ska en image av din gamla sedan för över imagen till den ny hårdisken. Ok har du någon aning om vart man kan hitta en sådan på nätet? Vad kallas dom? Varför inte skicka över allt via LAN till en annan dator.. Sen är det ju bara att byta och skicka över allt till den nya hårddsiken.Byta hårddisk
Ska byta hårddisk i min bärabara. Undrar nu om det finns något sätt att ta en total kopia på allt inehåll på hårddisken och sedan föra över det till den nya hårddisken efter att jag endast formaterat den?
MVH Henke Sv: Byta hårddisk
<URL:http://www.powerquest.com/drivecopy/>Sv: Byta hårddisk
problemet är att man bör ha "bra stand." nätverkskort så det är lätt att sätta ihop botdiskett för startdisketten (att komma åt nätverket och ghostfilen).Sv: Byta hårddisk
MVH HenrikSv: Byta hårddisk
Sv: Byta hårddisk
Sv: Byta hårddisk
Det framgår ju inte riktigt om du har en annan dator eller skulle kunna låna någon annans i 4-5 timmar ;)
jaja, det löser sig nog!