Det här kommer att bli Amerikas nya Vietnam. Hm... det är något konstigt med dina inlägg... Av någon anledning så brukar jag lyckas lista ut vem som skrivit inlägget redan innan jag läst tråden... ;) Jaha det är det tekniska i skriften och inte budskapet som gäller Phuuuuuuu ! Snacka inte illa om araberna, det är precis som överallt annars (till och med i sverige) en liten klick idioter som styr´och bestämmer med de maktmedel de har. I västvärlden är maktmedlet pengar, i Irak är det våld. Håller med om att amerikanana borde dra sig tillbaka. De borde istället bistå med soldater till FN så att FN kan gå in istället. Amerikanarna, britterna och polackerna kommer inte klara av att få ording på det hela själva. Har hört så jädrans mycket skit om hur amerikanska FN-soldater betedde/beter sig i Bosnien så att de själva inte kommer klara ut det hela nere i Irak har man ju förstått. >>Space efter dina inlägg?Vietnam 2 !!
Om dom har minsta förstånd och självbevarelsdrift Out Out !
Låt arabdjä... själv lösa problemmet, Saddam är borta målet uppnått.
Tycker SvenSv: Vietnam 2 !!
Dessutom är du en stor missbrukare av mellanslags-knappen samt utropstecknet och halva-ord fenomenet samt SHIFT-knappen.. ;D
=D
(glömde att nämna enter-knappen...) :-DSv: Vietnam 2 !!
Det skall var tre Out Out Out för USA som gäller !!!
Låt arabdjä.... själv lösa sitt "ahla shit" / problem. Saddam är baddang !
Och du din skit som kommenterar ,varför har du så mycket space efter dina inlägg ???Sv: Vietnam 2 !!
Sv: Vietnam 2 !!
Inte för att jag i grund och botten tycker att FN är någon höjdar organisation men men det är väll de ända som kan lösa det hela.Sv: Vietnam 2 !!
Jag har normalt sett inte några space, men du brukar stoppa in både det ena & det andra samtidigt som du klagar på allt möjligt... T.ex. emu, två trådar om samma sak, varav du i den ena glömmer bort att tala om vad det är som skall diskuteras...