Har Acer 291LCi 8500:- Använd par veckor. "Jag bjuder 5000kr för din Acer Ferrari F300... " "Helt ny i oöppnad kartong" Varför köper du en dator du inte använder? Skulle det inte då vara bättre att återlämna det till stället du köpt den på? Har du inte öppet köp? Distanslagen garantera dig 14 dagars öppet köp. Du är då synnerligen irriterande. Först ger du killen ett skambud fast han har undanbett sig sådana. Sedan ifrågasätter du varför han säljer sin dator. Vad är det med dig..... Jag håller med Andreas... Varför sälja något helt nytt, jag kan bara se två anledningar varav den ena inte är särskilt laglig... Lämna tillbaka dem. Om någon vill betala de där summorna för en laptop köper de säkert dem hellre av affären och vet att allting är ok. Men! Han kan väl ha fått den i present, eller vunnit den !? Det är faktist första gången jag stöt på termen P.O.K. Sedan anser jag att man inte kan förhandla bort rätten att pruta. Jag sa att jag såg två alternativ - det andra var att han fått/vunnit den... ;) >>Jag sa att jag såg två alternativ - det andra var att han fått/vunnit den... ;) "Detta är ett forum. Förvänta er att bli ifrågasättna. Kom gärna med era åsikter" "Om detta är indikativt för nivån i detta forum, tackar jag för mig" Hej Emma!2st. Bärbara datorer säljes
Acer Ferrari F3000 Pris: 15.000:- Helt ny i oöppnad kartong Kvitto och garanti finns. Kontakta mig för Prutat och klart! Tacksam om ni inte skickar skambud.
SÅLDA!Sv: 2st. Bärbara datorer säljes
Bra jobbat!!!!!Sv: 2st. Bärbara datorer säljes
Sv: 2st. Bärbara datorer säljes
Sv: 2st. Bärbara datorer säljes
/EmmaSv: 2st. Bärbara datorer säljes
Vad spelar det för roll? Han vill sälja den... Vill man inte köpa
den så låt bli.
PeterSv: 2st. Bärbara datorer säljes
Jag erbjöd ett pris jag har råd med som arbetsökande. Vad är skamligt? Att jag är arbetsökande och inte har råd at betala mer för datorn. Typ: "Skaffa dig ett jobb, bums! Det är skamligt att vara arvbetslös!"?
Om det är så att det är ett pris eller han har fått den så är alla bud en "vinst" oavsett hur låga dem är.
Detta är ett forum. Förvänta er att bli ifrågasättna. Kom gärna med era åsikter.
Om du vill sälja din dator rekomenderar jag istället eBay. Större skara av köpare. Bättre möjlighet att få ett bra pris. Sv: 2st. Bärbara datorer säljes
/EmmaSv: 2st. Bärbara datorer säljes
Hum... Hehe... Visst! :-)
PeterSv: 2st. Bärbara datorer säljes
Om detta är indikativt för nivån i detta forum, tackar jag för migSv: 2st. Bärbara datorer säljes
Var vänlig att fördydliga dig. Jag förstår inte vad du menar.
Jag anser att nivån på Pellesoft är hög. Men jag har inget annat konkret forum att jämföra. Jag försöker vara artig, snäll och upföra mig på andra alla sätt och vis. Men vi alla har väl rätt att ha våra dåliga dagar. ;o)
Jag anser att jag utvecklas mer när folk ifrågasätter mig. Det tyder för mig på att jag inte formulert mig tillräckligt noga. Så då får jag en andra chans att beskriva hur jag tänker, vilka slutsatser jag dragit och varför jag kommit fram till dem.
Det kan dessutom vara så att jag har fel. Om någon då rättar mig lär jag förhoppningsvis av detta.
Ser för övrigt att du är MVP för ASP. JAg tycker det vore synd att förlora dig på detta forum. Jag tror du kan hjälpa många av besökarna med deras problem.
/Mvh, Andreas HillqvistSv: 2st. Bärbara datorer säljes
Datorer är lagliga 100% jag har skrivit att jag har kvitto o garanti.
Datorer är köpta på JME Data i Helsingorg.
/Eddie