Precis som rubriken; har några st ifall någon vill ha :) Jag kan också erbjuda om någon vill ha. Har fem inbjudningar kvar. Ja tack! Är intresserad av att pröva: md2perpe@hotmail.com om inbjudningarna tar slut så har även jag 6 till att erbjuda.. Folk var så sega så de tog slut på annat håll :) Är mest ute efter för att se vad det är, påstås ju var den bästa webmailen just nu iaf. Så är det någon som inte vet vad de skall göra av en så har jag gus_e_gus@hotmail.com. Kan väl också testa, mikael@ahlenx2.se ..hur många är det som fortfarande INTE har fått nån inbjudan? <b>Antar att det finns såna som redan fått men inte ändrat sitt inlägg att reflektera detta..</b> Jag tar väldigt gärna emot en inbjudan till Gmail! Nån gentleman som har en över? Jag diggar gmail! Jag tror nästan att jag ska ge upp allt vad e-mail program heter :) Och man kan använda det som filsystem också: http://richard.jones.name/google-hacks/gmail-filesystem/gmail-filesystem.html Är kanske lite sent ute nu men om nån har över så är jag gärna Hej alla! Är det någon som har några inbjudningar, eller lägger vi bara in våra adresser till ingen nytta? Jag har ännu inte fått någon inbjudan, trots att jag lade in min adress rätt så tidigt i tråden. står det inte i ditt inlägg "rätt tidigt i tråden" att du redan fått en? Om inte så har jag fortfarande ett par inbjudningar kvar.. Om det finns några kvar är även jag intresserad. Niklas: antagligen är jag för dum, men lyckas inte klura ut hur man ska kunna skicka ett imail, men iaf så har jag fortfarande ett par inbjudningar kvar.. Efter visst letande lyckas inte jag heller... ? Klicka på (hörhoppningsvis) gröna visitkortsknappen. I fönstret, längst ner, finns en fin liten knapp för att skicka iväg ett mail... Snälla skicka mig en inbjudan någon som har Nu har jag dragit iväg 3 st inbjudningar till Lars Israelsson, Gus samt Cazz :) <b>Nu har jag dragit iväg 3 st inbjudningar till Lars Israelsson, Gus samt Cazz :)</b> Gus: Jag tar gärna en också :) <b>Jag tar gärna en också :)</b> Jag skulle vilja ha om någon har en kvar. Skulle vara väldigt glad om ni ändrar inläggen ifall ni fått något konto; dumt att ge dubletter Ja tack gärna. Jag kör med http://www.spymac.com/ funkar klart bra, har 1 gb mail, men inte något snokande från Google om vad jag läser =) Vad vet du om Spymac? De kanske spionerar på dig? <b>Sedan handlar Gmail inte bara om stort lagringsutrymme, utan även om idén med etiketter i stället för kataloger.</b> Har du någon gång velat placera ett mail i flera kataloger? Med Gmail kan man göra detta. Alla mail ligger i ett enda gemensamt utrymme, men genom att sätta etiketter på mailen, kan man lätt visa endast dem som har en viss etikett. Själv har jag bl.a. etiketterna Linux och Firefox. Om ett mail handlar om Linux, sätter jag naturligtvis etiketten Linux på den, och handlar det om Firefox, sätter jag dit etiketten Firefox. Och om det handlar om både Linux och Firefox, sätter jag dit båda de etiketterna. När jag vill kolla på alla mail som handlar om Linux, kan jag sedan klicka på en länk och visa alla mail som har etiketten Linux. Tyvärr kan man inte söka på en kombination av etiketter, men detta kan nog komma att ändras. Finns Gmail någonstans så att man kan ladda ner och testa på sin egna dator eller webbhotell? Inbjudan skickad till Linus Enbom. Jag vill fortfarande ha Gmail, har du någon inbjudan över ? Jag vill fortfarande ha.. Inbjudan skickad till Hector och Rickard. Jag har hittat ett par nyttiga grejer som man kan använda till gmail Det programet fungerade gör bra, tack. (fast jag lyckades inte kunna lägga in några .txt filer på disken) De lär veta om det, annars måste de leva väldigt isolerade. Men jag tror inte att de ser det som något problem ännu. Och om det skulle bli ett problem, får man förhoppningsvis meddelande i tid om eventuell radering. Jag vill gärna ha en inbjudan Finns det något kvar är jag också intresserad. Finns det ngn kvar tar jag gärna en oxå...Gmail - Någon som vill ha?
Skriv mail-adress här i forumet tack (har bevakning på...)Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Det det skulle jag gärna vilja ha.
i.lars@telia.com
Lasse.I
EDIT 21/9: Nu har jag fått en inbjudan. Tack Oskar!Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Edit: Nu (13/9-04) har jag fått. Tack, Robert!Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Har som förslag att alla som vill ha gmail stoppar en inlägg i den här trådan (samt tar bort/editerar när man fått en inbjudan) så kan de som har inbjudningar slänga iväg den i den här tråden :)
De som får ett konto kan väl se till att t.ex. de tre första inbjudningarna (eller mer ifall ni inte har någon att attackera) åker raka vägen till den här tråden?Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Har fått en inbjudan. Tack så mycket, verkar bra än så länge.
Mvh
/GusSv: Gmail - Någon som vill ha?
/red
har fått på annat hållSv: Gmail - Någon som vill ha?
Antar att det finns såna som redan fått men inte ändrat sitt inlägg att reflektera detta..Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Nope, har inte dykt upp något...
Men det är inte direkt livsviktigt, hade bara varit kul att se vad hypen runt det är.
Tack så mycket. Dock fick jag första inbjudan strax innan jag drog på semester så det han trilla in 2 innan jag kollade här igen. Den andra nyttjar jag inte och jag hoppas att den går tebax till den som skickade den efter ett tag.Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Skicka till linda@inzajt.com
Tack på förhand!
/LindaSv: Gmail - Någon som vill ha?
Snacka om att det är kompetent jämfört med outlook express ;) Gillar hotkeyssakerna, att den (i ie iaf.) inte behöver ladda om hela tiden pga. xmlhttp, att det är enkelt att märka saker :) (Det fungerar, ber min mail-server att skicka kopior till kontot på alla ingående mail)
Ger dock inte upp på det en gång; vill se autouppdatering först (blir nog ett litet vb 6 program annars), men framför allt vill jag se wap-stöd på den + imap stöd (autokoll i nallen efte nya mail, rätt och slätt)Sv: Gmail - Någon som vill ha?
med och testar....Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Finns det fortfarande någon Gmail över så är jag mycket intresserad av en!
Min mail är johan@semera.se
Med vänliga hälsningar
Johan Fredriksson
JPF ConsultingSv: Gmail - Någon som vill ha?
(Avskyr att skriva ut min email, så om någon har lust att dela med sig av en så skulle det vara trevligt om man kunde ta det via iMailen istället).Sv: Gmail - Någon som vill ha?
[här stod min adress och jag har tagit bort den]
Tack på förhand!
EDIT: Har fått en inbjudan, och det är registrerat. Tackar!Sv: Gmail - Någon som vill ha?
min mail är habbabi@hotmail.com
tack på förhandSv: Gmail - Någon som vill ha?
Tack så mycket. Men jag fick en av Simon Dahlbacka precis innan jag drog iväg till Spanien på semester så jag har inte nyttjat den från dig. Hoppas att den går tillbaka till dig efter ett tag, om inte så kontakta mig så skickar jag inbjudan till den du vill. Kommer att kolla denna tråden och se om fler vill ha.Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Efter 3 veckor så förstörs den... Skicka den till någon i den här tråden bara ;)Sv: Gmail - Någon som vill ha?
johan.segolsson@home.se
Edit: Got it, tackar!Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Ask and thou shall recieve... ;-)
Du skall iaf ha fått en nu.Sv: Gmail - Någon som vill ha?
m_sweden@hotmail.com
Tack!Sv: Gmail - Någon som vill ha?
eskolakso@hotmail.com
/ Esko
* EDIT *
Mottagit Inbjudan
Tack till PerSv: Gmail - Någon som vill ha?
Sedan handlar Gmail inte bara om stort lagringsutrymme, utan även om idén med etiketter i stället för kataloger.Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Du får gärna berätta mer, för det vara en nyhet.... Fördelar? Nackdelar? Funktionalitet?Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Utöver detta med etiketter kan man söka efter mail som har angivna ord i Subject, To, From eller som innehåller eller inte innehåller angivna ord i själva meddelandet.Sv: Gmail - Någon som vill ha?
* EDIT *
Mottagit InbjudanSv: Gmail - Någon som vill ha?
Gmail finns inte att ladda ned för användning på egen server. Det som finns är ett notisprogram som visar om ny mail har kommit.Sv: Gmail - Någon som vill ha?
eskolakso@hotmail.com
/Esko
* EDIT *
Mottagit Inbjudan
Tack till PerSv: Gmail - Någon som vill ha?
mail hector.hernandez@bredband.net
Tack i förhandSv: Gmail - Någon som vill ha?
(Nu är mina slut för tillfället.)Sv: Gmail - Någon som vill ha?
http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
det gör att man kan använda GMAIL, som hårdisk
Testa as bra
mvh
hector
ladda ner det här också GMail Notifier http://toolbar.google.com/gmail-helper/ Sv: Gmail - Någon som vill ha?
btw. vet google om nåt av detta eller ska man räkna med att filerna kan bli raderade när som helst?Sv: Gmail - Någon som vill ha?
Tack på förhand
christian.svenberg@tgdi.seSv: Gmail - Någon som vill ha?
hakan_tcm@yahoo.se
/Håkan
EDIT (19/10): nu har jag fått! Tack Henrik!Sv: Gmail - Någon som vill ha?
di99laan@chl.chalmers.se
Mvh Anders