Hej! Misstänker att du inte vill ha skitprodukter som går dåligt, så varför inte köpa begagnat med viss garanti? Tack för tippset, men tycker att 1600 är för mycket. Tack! På en del, varierar lite hur de fungerar. Men i regel är det för skrivare, eller för hårddiskar, eller valfritt. Jag har en Netgear PS113 med 3 portar liggandes på jobbet som du kan få för någon symbolisk summa + fraktkostnad. Den fungerade för ett halvår sedan under W2000. Du får kolla upp om den har stöd för nyare OS, för det vet jag inte. Gissningsvis är den nog runt 5 år eller så. Tjenare! Jodå, den ligger allt kvar här. Har du kollat upp att det finns stöd för det OS du ska köra? Tror inte den fungerar med Windows inbyggda drivrutiner utan den kräver att man installerar speciella. Hej!Jag behöver 3st printerservrar
Någon som vet var man kan få tag på printerservrar till ett bra pris, gärna begagnad...
Behöver 3 ev 4 st, eller du kanske har en eller fler? :)
Mvh FreddeSv: Jag behöver 3st printerservrar
kolla på http://www.inrego.se/ priser från SEK1.600 exkl moms
/Fim WSv:Jag behöver 3st printerservrar
Driver ett nystartat företag och vill håll igen. Nöjer mig därför inledningsvis med en billigare med sämre kvallitet.
Mvh FredrikSv:Jag behöver 3st printerservrar
Skall jag göra!
Fungerar USB porten som printserver?
Mvh FreddeSv: Jag behöver 3st printerservrar
Sv: Jag behöver 3st printerservrar
/JohanSv:Jag behöver 3st printerservrar
Har inte varit inloggad på ett tag :(
Men om du har printservern kvar så är jag intresserad :)
Mvh FredrikSv: Jag behöver 3st printerservrar
/JohanSv:Jag behöver 3st printerservrar
Jodå, den passar mig aldeles utmärkt, skall använda den i ett win2000 nätverk. Har plockat hem drivrutiner till den, för att va på säkra sidan :) Tar den, Vad vill du ha för den? och var rkall jag skicka pengarna?
Mvh Fredrik