Om du inte har fått något så ber jag dig ta kontakt med mig - men kontrollera först på din profil att du har en korrekt mailadress angiven där. Meddela mig sen vilken adress du har, måste ändra på flera ställen. Nej det har inte kommit något till mig och jag har giltig epostadress... nope, (adressen är ok). Nu har jag inte dubbelkollat, men jag har inte sett att ni var med på listan jag fick av Lissu. Låter underligt, eller så har jag helt enkelt missat er, hör av er. Ni som inte har fått - när och hur har ni anmält ert intresse? jag har rättat min email nu pelle tokrolig, oops, har inte anmält mig. trodde det var ngt testutskick i största allmänhet. f-låt. Har kollat profilen och den stämmer. Har inte fått något mail. Inte fått något mail jag heller... Och adressen stämmer... :( Peter I och Karl - jag skickade mail till er men varför de inte gått fram vet jag inte- ni har iofs båda hotmailkonton, kanske därför? Min adress funkar utmärkt, och jag har inte fått något! Kan du inte skicka det med iMail istället? Troligtvis har dom spamfiltret aktiverat. Om Till-adressen inte är ens egna och man har filtret aktiverat så åker den som spam. Krväs det at man skaffar en anna e-mail adress än hotmail för att få nyhetsbrevet? Precis som Thomas sa: mailet har antagligen räknats som spam. På min hotmailadress låg mailet i junk mail-mappen. Kolla där alla som inte har fått och klicka i checkrutan och klicka på "This is not Junk Mail" Skulle du kunna skicka ut det till mig igen? Tömde nog skräpmappen utan att kolla så noga.tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Obs! Detta meddelande gäller förstås alla som anmält sig till att vara med i tokroligt, inte samtliga medlemmar på pellesoft.
Med vänlig hälsningSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Sv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
/annKSv: tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Hälsningar
/PelleSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Har letat bland mina iMail men hittar inte... (har sparat alla 200 mail i den här konversationen).
Skicka på nytt till min iMail är ni snälla! För att snabba upp hanteringen ange
Userid
Efternamn
Förnamn
Nick
Grupp du vill arbeta i
Jag förmedlar dessa sedan till PelleSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
/annSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Mvh
PeterSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Sv: tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Kilbom vet jag inget om, är du anmäld till tokroligt eller har du uppgett fel userid - titta i listan på tokroligt.pellesoft.se att du är med.
/PelleSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
/KalleSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Nu vet jag iofs inte hur det här mailet skickades ut, men nyhetsbreven skickas iaf till userxxx@pellesoft.se eller nått sånt, så det åker nog också som spam.
ThomasSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
/JörgenSv: <b>tokroligt - ett välkomstbrev har skickats till din epostadress
Mvh
Peter