Hej, det är väl nästan onödigt att presentera mig men jag tänkte chansa här att fråga om det är någon som behöver kompetent hjälp med att på konsultbasis göra uppdrag. Jag har för närvarande inget uppdrag så detta är en chansning att finna någon som kanske behöver hjälp. Men provar man inte, så vinner man inte heller något.Pelle Johansson söker div uppdrag
Uppdragets art kan vara inom valfritt område, asp, sql, .net eller vb. Det kan röra sig om korta eller långa jobb, allt av intresse. Jag har sysslat med det mesta och du kan läsa min cv samt de sajter jag gjort via "om pellesoft.nu", missa inte "övriga privata sajter/projekt". Jag är social, kompetent, ordningsam och självgående. Jag vet att massa uppdrag finns att göra och ligger i pipen, så hör av er.
Det står inte mycket om mina vb kunskaper men de är omfattande och jag har skrivit många system för såväl datawarehouse, registersystem, styrprogram för elektronik, logistik, säljstöd, kassasystem, stordator/vb-system, och en herrans massa gränssnitt.
Det kan också vara så att ni vill lära upp någon i samband med projektets gång, då är det inga problem att någon eller några samtidigt är med och får utbildning i programmering mm. Det borde arbetsgivaren tycka vara extra bra valuta för pengarna.
Hör av er till mig för en kravlös diskussion. Jag tar såväl jobb på fastpris som löpande kostnad. För referenser, kontakta mig.
/Pelle Johansson
Arete AB
Tel: 08 - 785 22 67