Så här skriver Pelle satt scrollbar nu så man kan gå neråt. tack för du sa till. Ok med ScrollBar Men !!! då måste "slidern" ligga högst upp annars hjälper det inte. >"Reklam ger intäkter - störs du idag av reklam på pellesoft?" "bra är det ju bara för pellesoft och de som är presumtiva kunder". Frågan kanske är tokigt ställd - men jag vill veta om man idag som gemene man störs av den reklam som förekommer helt enkelt. Kom inte med en massa ursäkter , väcker bara löje.! >satt scrollbar nu så man kan gå neråt Kl är 22:25 2003-11-20 Du har forfarande inte fixat scrollbaren i din enkät !!! Varför ??? Coola ner dig gamle gubbe, gör nåt själv, du som är pensionär! Jag har varit på bio med vänner - hoppas det var ok. Jag har lagt på scrollbaren redan vid kunchtid och kan därför inte se att du skulle ha problem. Kan det vara så att något ligger cachat på din dator för jag förstår annars inte vad problemet är?Pelles enkät !
"Reklam ger intäkter - störs du idag av reklam på pellesoft?"
Här kommer en negation hur tolkar du svar 1 och 5 ?
Sen Vi som kör 800 * 600 kommer inte åt att svara, skärmen räcker inte till !Sv: Pelles enkät !
1 tolkar jag som man störs lite, 5 störs mycketSv: Pelles enkät !
Sv: Pelles enkät !
Här blandar du ett positivt budskap med en negativ fråga.
"Reklam ger intäkter" +(positivt) störs du -(negativt). Hur skall jag svara ???
Så här skall det stå.
"Reklam ger intäkter - är det bra att det finns reklam på Pellesoft?"Sv: Pelles enkät !
Vi som är lite inne förstår vad du menar.
Skriv som dom gamla säger,blanda inte ihop negationer med positiva svar.
Fixa till så "slidern" ligger högst upp DIXISv: Pelles enkät !
Det hjälper för fa.. inte om man inte kan "slida" den.
Kan fortfarande inte komma åt "skicka" 800*600. Nu får du skärpa till dig !!!Sv: Pelles enkät !
Pelle jobbar ju dubbla skift, klaga inte!Sv: Pelles enkät !
/Pelle