Är att det är nästan hart omöjligt att editera sina inlägg som man vill när man skriver Vad du menar är att kunna formatera text så att tabeller blir rätt och liknande om du skriver dom? Skall titta på om man kan göra en ny <pre>-tagg för sånt. Förlåt att jag uttryckte mig på Swahili. Trode du kunde Swahili ? ! Det där har jag nämnt innan, att det borde finnas en < mono >-tag. Man kan använda code-taggen istället, men det är som sagt lite vanskligt. Kom ihåg att skriva koden i ett monotypefönster (t.ex. anteckningar).Nått som retar mig till vansinne !
och hur det sedan presenteras.
Det är inte ditt fel Pelle men ! jag är pedant (trot om Ni vill)
Jag försöker få siffrorana att stå rakt under varandra i följande ex. Jag ger upp ;-)
Av detta följer 1 sek kan uttryckas som 0.99999/86400=0.000011574
1 min " 0.99999/1440 = 0.000694438
1 tim 0.99999/24 = 0.041666250
Här finns att göra för riktiga "nördar" WYSIWYG (What you see is what you get). Sv: Nått som retar mig till vansinne !
Sen är jag jätteglad att det retar dig till vansinne för om detta är en stor grej så har du det rätt harmoniskt övrigt i livet ;-)Sv: Nått som retar mig till vansinne !
Jag vill att det blir som jag skrivit och editerat .
"By the way" Tänker du fixa felet i Filarean De Flitigaste ????Sv: Nått som retar mig till vansinne !
Så här blir det t.ex.:
<code>
500.3
0.9999
--------------------
| X | Y |
--------------------
| 1 | 0.512 |
| 2 | 2.03 |
| 3 | 3.5 |
| 4 | 40.6 |
| 5 | 300.0 |
| 6 | 1200.5 |
--------------------
</code>
Problem kan uppstå om man råkar skriva in ett ord som finns i VB.
<code>
Enter numbers, then print the text.
</code>