>Projekt tokroligt har stoppats p.g.a. att det blev lite för många kockar. Härmed får jag erkänna att jag är knäppgök i vissa områden och dom håller jag mig ifrån som ex .NET och Delfhi >SvenPon u old man (En goo gubbe) vad är du knäppgök i :) Jo den finns faktist men Pelle har inte hunnit lägga upp adressen men här är den Guld det är jättemysigt att kolla Kul att du gillar den, tycker den är fin åxå och hoppas flera tycker det Jo, visst har jag det: Skall ta och fixa fram länkar på dom via framsidan under dagen, sorryWhen will they ever learn ?
Samma med det tidigare sammarbetsprojektet.Det finns alldeles för många
unga "knäppgökar" här,som tror att dom kan efter att gått nått slag av grundkurs.
Slarv nonchalans är huvudintrycket när man kollar tex Filarean och Tips o Trix.
Det finns gamla "knäppgökar" också ;-) ,men ! dom går inte in i sådana här dåligt
underbygda projekt.
tycker SvenPonSv: When will they ever learn ?
Sen är jag halv knäppgök i C++
Därimot så tycker jag inte är knäppgök i Design, HTML, ASP, JS, SQL och några till.
SvenPon u old man (En goo gubbe) vad är du knäppgök i :)Sv: When will they ever learn ?
Socialt umgänge med unga besserwissernissar ;-)
Förresten jag saknar din julkalender 2003
Ha detSv: When will they ever learn ?
www.tspse.net/cj/blandat/jul/Sv: When will they ever learn ?
Bra jobbat snyggt. Nåt för "chippsen" att kolla in hur man gör med layout.
DSSv: When will they ever learn ?
Japp, hon har en åxå men vet inte adressen till denSv: When will they ever learn ?
www.cougarit.net där finns mina två.
Bruce kalendern kommer Pelle inte att länka till, men däremot den andra hoppas jag.
Ett gott skratt förlänger livet säger de...
/Anna-KarinSv: When will they ever learn ?