Jag har nu vid registreringen samt ändring och visning lagt till så nu kan se vilket universitet/högskola ni pluggar på. Hej Pelle! Jag tippar på 800. KY står för Kvalificerad Yrkesutbildning, finns en mängd sådana Helt klart är det ca 846 stycken. :) Två. Lite pundat att alla ska skriva här, man kan ju anpassa svaret efter vad de före har gissat ;) 142,6 Jag gissar på 33600. Tråden stängd - vinnaren redan korad. Se [Resultat vid registrering av skola/universitet]Nu kan du på profilen ange högskola/universitet
Om ni tar och fyller i vad som gäller för just er via ´min profil överst´ eller via menyn ´community´ så kommer du senare att kunna lista alla som går på samma skola som dig. Vem vet, det kanske finnas massor av studenter som du inte har en aning om här på pellesoft.
När ni registrerat upp detta kommer ni kunna lista alla personer som finns på just er skola via "sök medlemmar" som finns på er profilsida i toppmenyn. Rutinen påbörjas när ett 100-tal gjort dessa ändringar.
<info>
7 personer har markerat skola på 1 dygn, hur många tror ni det blir till 20/12?. Den som gissar på närmaste värdet vinner en asp.net bok i julklapp. De som röstar måste själva vara studerande på skola, gymnasium, högskola eller universitet.
</info>
Lycka till och tack för att Du uppdaterar ditt konto.Sv: Nu kan du på profilen ange högskola/universitet
Jag tycker det saknas KY-utbildningar i listan. Går själv en sådan på 80 poäng i Halmstad. Systemutveckling med .NET.
Hur som helst tror jag det blir 447 som uppdaterar sig ;-)
Pelle kommenterar: Behöver hela namnet för att veta vad jag skall lägga in.Sv: <b>Nu kan du på profilen ange högskola/universitet</b>
// Marcus [Högskolan i Jönköping]Sv: <b>Nu kan du på profilen ange högskola/universitet</b>
Har själv läst en som hette Applikationsprogrammering i Malmö
tror på 401Sv: <b>Nu kan du på profilen ange högskola/universitet</b>
Sv: <b>Nu kan du på profilen ange högskola/universitet</b>
(Jag har inget intresse av .NET-boken.)Sv: <b>Nu kan du på profilen ange högskola/universitet</b>
Sv: <b>Nu kan du på profilen ange högskola/universitet</b>
Fast jag är ju inte med i tävlingen.. :)Sv: <b>Nu kan du på profilen ange högskola/universitet</b>
*Inga skratt tack* ;)Sv: Nu kan du på profilen ange högskola/universitet