Hej på er Jag antar att du pratar om klassifiseringen i SpamAssasign? Så lite poäng som möjligt är ju vad du bör sträva efter. Tjena pelle! Jag fick inget nyhetsbrev... Senast jag fick det var den 27e januari. Vet inte om detta är något fel eller om du bara skickat ut till vissa personer. Det skickas till alla som vill ha nyhetsbrevet, dvs klicka i via sin profil att vilja ha nyhetsbrev/info. Dock vid denna körningen så blev det fel några gånger och jag har inte kunnat kontrollera hur många mail som studsade eller gick fel pg.a en stängning att tillåta (noname) att maila tillbaks.Vad tillåts i poäng för att inte klassas som SPAM?
Jag skickade igår ut nyhetsbrevet till många av er. Jag såg när jag testade mailet att den fick 3.5 poäng och vet att standard väl är 5.0. Vad är vedertaget att försöka nå - är det 5 eller bör man passa sig redan tidigare?
HälsningarSv: Vad tillåts i poäng för att inte klassas som SPAM?
Sv: Vad tillåts i poäng för att inte klassas som SPAM?
Det är 5.0 som är gränsen...
Det som absolut är farligt och man bör passa sig för är bilder som är länkade...Sv: Vad tillåts i poäng för att inte klassas som SPAM?
Sv: Vad tillåts i poäng för att inte klassas som SPAM?
Detta är något som måste lösas med min ISP och vi tittar på alternativa lösningar. Nyhetsbrevet finns alltid att läsas under systemdokument en bit ner. Ny tävling utlyst bl.a..