Hej, här finner ni den lista som visar er som ställer upp och sponsrar pellesoft genom att bli bonusmedlemmar. Jag hoppas vi blir många - ert bidrag är det som gör att jag kan driva siten. Datumen till höger visar när era bonusmedlemskap går ut. Jag håller på att sammanställa en rutin som påminner er - men det tar några dagar innan den är klar. Det är inte ackumulerat på den listan, och tror du betalade det före 2003-02 som den här listan visar. På ditt visitkort ser du din totala summa. Jag trodde jag hade ledningen, nu känner jag pressen :-) Synd att det inte är fler som vill ha "gröna pluttar"... >Jag trodde jag hade ledningen, nu känner jag pressen :-) Lista på er som är bonusmedlemmar just nu..
Det finns tre sätt att betala in på, beloppet är minst 100 kr men om man känner att man har råd så får man gärna betala mer. Minsta belopp för faktura är 300 kr + moms med rubriken"årsavgift pellesoft". Rekordet ligger på 2000 kr av en privatperson, TomS tätt följt av Hultan och Jonber på 1750 resp 1700 kr - vi får se om någon slår detta.
1. Vi framsidans bild överst - "bli bonusmedlem"
2. Via postgiro / internetbank
3. Via faktura
http://www.pellesoft.se/login/paybox/bonusmedlem.asp
Hur vet man om man är bonusmedlem eller inte? Alla gröna små visitkort - det är bevis på att ni är bonusmedlemmar, så bli gärna grön du också.
Tack för ert stöd
/Pelle JohanssonSv: Lista på er som är bonusmedlemmar just nu..
På mig står det fel, jag har betalt 120 i BM, fast det är bara tjugan från telefontestningen som syns.
/Anna-KarinSv: Lista på er som är bonusmedlemmar just nu..
HälsningarSv: Lista på er som är bonusmedlemmar just nu..
Sv: Lista på er som är bonusmedlemmar just nu..
Sv: Lista på er som är bonusmedlemmar just nu..
Hade jag haft stålar, så är det inte omöjligt att jag hade varit ikapp snart. Tyvärr är man ju en stackars student så...