Mysko... varför har mitt bonusmedlemskap gått ut? Postgiro och internetbetalningar brukar ta 2-3 arbetsdagar. Använder du PayByCall så tar det inom 5-10 minuter, ibland direkt. Faktura 30 dagar - det är förfarandet. Förslag Pelle Mm. Dock har jag nu gjort en rutin så man får ett mail drygt 1 månad i förväg och det borde räcka som rutin för tillfället. Det kan tänkas att jag bygger om den ytterligare men för närvarande provar vi detta. Det är ju trots allt ett steg framåt att bara få information att bonusmedlemskapet börjar gå ut. Det är ju suveränt Pelle att du servar oss med detta, annars är det ju inte svårt att gå in på sin profil och titta lite då och då. Bonusmedlem ?
Fick besked igår (den 11:e) och betalade också då. Har det inte kommit fram än eller?
Blev lite orolig bara, vill ju inte att det ska se ut som om jag inte är bonusmedlem... =)Sv: Bonusmedlem ?
Hälsningar och tack för att ni ställer upp, blir bonusmedlemmar och håller siten vid liv. Visste ni att vi är inne på år 5 nu och jag har inte ens tröttnat - det är tack vare er det!Sv: Bonusmedlem ?
När man får en el-räkning så bryter de inte strömmen trots att man passerat sista datumet.
När man behöver förnya sitt bonusmedlemskap, låt gröna pricken hänga kvar ett tag till så att man hinner betala och pengarna komma fram.
Tycker, liksom Nicklas med flera att det är pinsamt att få en gul prick. Man känner sig lite som en "snyltare" eftersom man anser att man vill vara bonusmedlem.
Alltså tiden gått ut => mail om dags att förnya (låt grön prick vara kvar)
Om betalning ej kommit in en månad efteråt, byt till gul prick
PleaseSv: Bonusmedlem ?
Sv: Bonusmedlem ?