Jag har precis tagit fram statistik där man kan se vem som löst flest trådar i forumet. Dessa personer skall ha stort beröm för det är mycket tid som går åt att hjälpa till att svara. Stort tack på er. Jag misstänker att Andreas Hillqvist fuskar. :oP Bra tanke, får bara hoppas att folk sätter Löst på sina trådar när de är nöjda med svaren. Jag betalar gärna mitt BM med, mitt sätt att visa uppskattning ;) Ja, jag har inte haft något emot det, har gärna betalat. Kul, trodde inte jag skulle hamna så högt, det ökar på min inspiration och motivation :-) vafan, bara 52 på mig? jag måste börja hjälpa till lite mer ;) >det är kul att se sådan statistik. mer sånt tycker jag. Givetvis krävs det diciplin och det tycker jag mig se i de flesta fall. Däremot är det ju så också att vissa frågor tröttnar man på att besvara och kastar ut sig något, se här eller där. Tänk dock på att varje fråga är unik och varje person bakom frågan ju faktiskt inte vet vad som gäller - eftersom frågan kommer upp. Den var verkligen en bristfällig lista, jag finns inte ens med även om jag medverkat i 180 lösta... På sidan kan man läsa: Nå, det förklarar ju då saken ;)Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
1. Andreas Hillqvist (1629 trådar)
2. Pelle Johansson (893 trådar)
3. Henrik Malmberg (890 trådar)
4. Sven Åke Persson (751 trådar)
5. Oskar Johansson (672 trådar)
6. Johan Djupmarker (624 trådar)
7. Niklas Jansson (393 trådar)
8. Richard Dehlin (360 trådar)
9. Anders Moldin (348 trådar)
10. Per Hultqvist (311 trådar)
Av tjejligan är det följande
15. Anna-Karin Söderberg (218 trådar)
24. Emma Magnusson (149 trådar)
55. Lisbeth Dahlin (55 trådar)
64. Jenny Månsson (45 trådar)
Totalt är det inte mer än 1000 personer som medverkat i lösta trådar och bara 200 av alla medlemmar har löst 10 trådar eller mer. Detta innebär att denna namngivna skara verkligen skall ges en eloge som hjälper och sliter för att bidra att övriga 13.000 medlemmar får sina svar levererade.
Bra kämpat och man måste ju få något för detta också. Därför har jag beslutat mig att alla personer som från idag passerar 300 lösta trådar får livstids bonusmedlemskap vilket är mitt sätt att visa uppskattning.
Här ses hela top-100 listan http://www.pellesoft.se/area/mixed/page.aspx?id=202Sv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Sv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Fast jag betalar gärna för mitt BM, jag tycker Pellesoft och Pelle ger mig mycket och det är mer värt en de ynka 100 spänn som ett BM kostar.
//Anna-KarinSv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Vid nästa tillfälle får vi se hur min ekonomi ser ut. Om det inte är allt för knapert tror jag att jag tänker betala in ändå.
Har för närvarande ingen större nytta av pellesoft själv (tolka mig rätt), eftersom jag inte jobbar just nu, men när man väl gör det är det värt de 30 örena per dag.Sv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
det är kul att se sådan statistik. mer sånt tycker jag.Sv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Problemet är att det dels kan vara missvisande, dels kan ge upphov till negativa effekter.
Om en person skriver i en tråd och inte på något sätt hjälper till att lösa tråden så räknas den också som en som har svarat.
Och risken är ju just att folk går omkring och skriver ett kort inlägg i varje tråd som blir löst, bara för att öka i "ställning".Sv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Så summa summarum. Varje ny fråga oavsett gammal eller ej har nya förutsättningar så tänk på att fortsatt svara detaljerat och snällt - ju fler nöjda desto bättre tjäst och det är Du som gör detta möjligt.
Kämpa väl.Sv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Kanske du får kolla upp logiken Pelle? ;)Sv:Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Top 100 som har medverkar till flest lösta inlägg, <b>statisikt 27/3-2004</b>
/JohanSv: Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar
Läste bara av farten att det var 27/3-2006 och inte 2004, men det är ju omöjligt eftersom det inte är 27 riktigt än...
Nå, bara att strunta i det jag skrev då ;)